Grupa BoomBit jest producentem oraz wydawcą gier mobilnych na iOS, Android i platformy Nintendo Switch. Do najbardziej znanych należą m.in. Idle Coffee Corp oraz Archery Club. Gra Idle Coffee Corp podbija rynek chiński i zbiera bardzo dobre opinie - jest na 19. miejscu najbardziej popularnych gier mobilnych w Chinach na Iphone’a. Spółka systematycznie rozwija portfolio gier GaaS, utrzymując poziom wydatków na User Acquisition.
O wynikach finansowych za I półrocze 2019 roku oraz perspektywach rozwoju będzie można porozmawiać z prezesem zarządu spółki, Marcinem Olejarzem oraz wiceprezesem, Hannibalem Soaresem. Spotkanie odbędzie się w piątek, 27 września 2019 r. o godz. 12:00. Zapraszamy do zadawania pytań już teraz.
Już teraz zapraszamy do zadawania pytań
Spotkanie rozpocznie się w piątek, 27 września 2019 r., o godz. 12:00, ale zapraszamy do zadawania pytań już teraz (możliwość zadawania pytań została już uruchomiona).
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie
Materiały, które warto przeczytać przed czatem
- W sierpniu BoomBit zwiększył przychody o 17% m/m
- Idle Coffee podbija Chiny. Gra stworzona przez BoomBit pnie się w rankingach na tamtejszym rynku
- Przychody Boombit w czerwcu w dół. Spółka przygotowuje się do serii premier gier w drugiej połowie roku
- Przychody BoomBit rosną. Spółka podtrzymuje plany realizacji celu z programu motywacyjnego na ten rok
- „W 2019 planujemy co najmniej 10 premier gier w modelu GaaS. Przewidujemy, że każda z nich osiągnie przynajmniej 300 tys. USD przychodów miesięcznie” - relacja z czatu z Zarządem BoomBit