DRAGO entertainment to doświadczona spółka gamingowa, która prowadzi kampanię crowdfundingową na platformie Smartfunds. Chce pozyskać co najmniej 0,84 mln zł na zmianę modelu biznesowego i samodzielne wydawanie gier typu symylator oraz większych produkcji. Ma to być 5 symulatorów oraz jedna gra średniobudżetowa rocznie. DRAGO entertainment planuje też debiut na rynku NewConnect w IV kwartale 2020 roku.
DRAGO entertainment to spółka gamingowa działająca na rynku od 20 lat. Była pierwszym polskim studiem, które na swoim autorskim silniku tworzyło grę typu MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game). Przez lata swojej działalności spółka wykonywała produkcje na zlecenie, a w 2018 roku wydała pierwszy autorski tytuł – Treasure Hunter Simulator, którego koszty produkcji zwróciły się w pierwszym dniu po premierze.
O produkcji autorskich tytułów, kampanii crowdfundingowej DRAGO entertainment oraz perspektywach rozwoju i planach debiutu będzie można porozmawiać z prezesem zarządu spółki, Joanną Tynor oraz szefem studia, Lucjanem Mikociakiem. Spotkanie odbędzie się w czwartek, 24 października 2019 r. o godz. 12:00. Zapraszamy do zadawania pytań już teraz.
Już teraz zapraszamy do zadawania pytań
Spotkanie rozpocznie się w czwartek, 24 października 2019 r., o godz. 12:00, ale zapraszamy do zadawania pytań już teraz (możliwość zadawania pytań została już uruchomiona).
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie
Materiały, które warto przeczytać przed czatem
- Crowdfunding DRAGO entertainment - strona internetowa kampanii
- Rozpoczyna się kampania crowdfundingowa DRAGO entertainment – spółka chce pozyskać blisko 1,6 mln zł
- DRAGO entertainment zapowiada symulator: Airport Contraband
- DRAGO entertainment: Zapowiedź Food Truck Simulator dostępna w serwisie Steam
- DRAGO entertainment szykuje wysyp premier własnych gier. Spółka wprowadzi do końca roku pięć tytułów na platformę Steam