Grupa CDRL działa na rynku odzieżowym już blisko 20 lat. Marka Coccodrillo oferuje ubrania dla niemowląt oraz dzieci. Obecnie sieć sprzedaży to 525 sklepów stacjonarnych zarówno w Polsce, jak i zagranicą m.in. w Rumunii, Niemczech, Austrii, Czechach oraz Portugalii. Grupa CDRL cały czas poszerza swój zakres o nowe spółki i marki – LLC DPM (właściciel sieci Buslik), Lemon, Broel oraz CDRL RUS. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki.
O wynikach finansowych za III kwartał oraz perspektywach rozwoju na rynkach zagranicznych będzie można porozmawiać z prezesem zarządu CDRL, Markiem Dworczakiem oraz wiceprezesem zarządu, Tomaszem Przybyłą. Spotkanie odbędzie się w poniedziałek, 16 grudnia 2019 r. o godz. 12:00. Zapraszamy do zadawania pytań już teraz.
Już teraz zapraszamy do zadawania pytań
Spotkanie rozpocznie się w poniedziałek, 16 grudnia 2019 r., o godz. 12:00, ale zapraszamy do zadawania pytań już teraz (możliwość zadawania pytań została już uruchomiona).
Kliknij tutaj, aby zadać pytanie na czacie
Materiały, które warto przeczytać przed czatem
- Skonsolidowane wyniki finansowe CDRL S.A. za Q3 2019 - prezentacja
- Rekordowe przychody i wzrost zysku netto CDRL w III kwartale 2019
- Coccodrillo celuje w 0,5 mld zł przychodu w 2019 roku i pracuje nad poprawą zyskowności - relacja z dnia inwestora CDRL
- Coccodrillo umacnia międzynarodową pozycję
- CDRL organizuje Dzień Inwestora. Oto dlaczego warto wziąć w nim udział