Relacja z czatu z prezesem Atomic Jelly: Skupiamy się na rozwoju i umacnianiu naszej pozycji rynkowej, w tym wypracowaniu zyskownego portfolio nowych gier
Obrazek użytkownika Czaty
10 lut 2021, 14:09

„Skupiamy się na rozwoju i umacnianiu naszej pozycji rynkowej, w tym wypracowaniu zyskownego portfolio nowych gier” - relacja z czatu z prezesem Atomic Jelly

W środę, 10 lutego 2021 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu Atomic Jelly, Bartoszem Rakowskim. Podczas spotkania rozmawialiśmy o debiucie na NewConnect. Inwestorzy zadawali również pytania o model biznesowy spółki, prace nad tytułami Space Mechanic Simulator i Truck Mechanic: Dangerous Paths oraz finansowanie produkcji.

W spotkaniu wzięło udział 800 osób, a prezes zarządu odpowiedział na 45 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu Atomic Jelly, Bartoszem Rakowskim. Porozmawiamy o debiucie spółki na rynku NewConnect oraz perspektywach rozwoju w branży gier.

 

Spotkanie rozpocznie się w środę, 10 lutego 2021 r. o godz. 12:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Dzień dobry, chciałbym powitać wszystkich uczestników czatu. Przez najbliższą godzinę postaram odpowiedzieć się na wszystkie zadane pytania.

Obrazek użytkownika Anonim
inwestor

Panie Prezesie, jak Pan ocenia wczorajszy debiut? Chyba jest Pan zadowolony?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Tuż po debiucie kurs Atomic Jelly wzrósł o 46 procent, co jest bardzo pozytywnym sygnałem świadczący o zainteresowaniu inwestorów. To także potwierdza, że wyznaczona przez nas ścieżka rozwoju jest interesująca na konkurencyjnym rynku gier wideo. Nastawiamy się na długofalowy, konsekwentny wzrost. Przede wszystkim cieszę się z zaufania inwestorów, którego sygnały do mnie docierają.

Obrazek użytkownika Anonim
imwestor

Na co liczyliście wchodząc na NewConnect?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Debiut akcji Atomic Jelly jest dla nas niezwykle istotnym krokiem w rozwoju naszego studia. Liczymy, że debiut zwiększy grono przyszłych inwestorów naszej spółki, jak i znacząco przełoży się na rozpoznawalność naszego studia.

Obrazek użytkownika Anonim
tadeusz w.

Czy będzie dywidenda?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

W tym momencie skupiamy się na rozwoju i umacnianiu naszej pozycji rynkowej, w tym wypracowaniu zyskownego portfolio nowych gier, dlatego w najbliższych latach nie planujemy wypłaty dywidendy. Oczywiście nie wykluczamy tego w przyszłości.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Jaki jest model biznesowy spółki?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Zakładamy wydawanie 1-2 gier średnio budżetowych gier rocznie, z czego produkcja przynajmniej 1 gry będzie samodzielna, a prace rozpoczynamy od testowania preprodukcji, wybierając taką z największym potencjałem rynkowym. Ponadto pragniemy zaistnieć na platformach konsolowych oraz stopniowo poszerzać zespół Spółki aby w dalszym ciągu intensywnie się rozwijać.

Obrazek użytkownika Anonim
imwestor

Jak wygląda Wasza zależność od PlayWay?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Działamy w pełni niezależnie, jednakże korzystamy przy tym w pełni z doświadczenia oraz zasobów jakie dostarcza nam nasz najważniejszy udziałowiec, otrzymujemy na każdym kroku duże wsparcie

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Jakie są poziomy wishlist Państwa tytułów?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Wishlisty naszych dwóch tytułów: Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths budują się dynamicznie. Liczymy na dalsze zainteresowanie naszymi grami. Staramy się dopracowywać w nich każdy szczegół, aby efekt końcowy był zadowalający dla odbiorców.

Obrazek użytkownika Anonim
edward

witam czy silnik i grywalnosc gry truck mechanik jest w tej chwili w calosi skonczona ?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Główne mechanizmy gry są już skończone, realizowaliśmy je przy wsparciu testerów. Wspólnie badaliśmy odbiór projektu, modyfikowaliśmy kwestie gameplayowe oraz balans różnych elementów gry. Następnie skoncentrujemy się na wypełnieniu kontentu, żeby w całości zamknąć projekt.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciej

Czy spółka bedzie wydawać tez na konsole?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Oczywiście, zamierzamy zaistnieć na platformach konsolowych takich jak Nintendo Switch, PlayStation oraz Xbox, wydając na nich porty swoich obecnych i przyszłych gier.

Obrazek użytkownika Anonim
Jan Pawlak

Chciałbym się dowiedzieć ile spółka zatrudnia pracowników i na jakich warunkach?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Zespół w tym momencie składa się z 12 osób, korzystamy też z usług osób zewnętrznych oraz różnych form współpracy. Stopniowo będziemy poszerzać zespół Spółki celem zwiększenia naszych możliwości.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Który tytuł jest Waszym flagowym i dlaczego?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Oba tytuły nad którymi aktualnie pracujemy są dla nas równie istotne. W obie gry bardzo wierzymy, bo mają naprawdę duży potencjał. W ich produkcję wkładamy całe serce i pasję do gier. Liczymy na pozytywny odbiór graczy. Nie możemy się doczekać ich premier.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

W którym kwartale możemy się spodziewać Space Mechanic Simulator?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Nie chcemy jeszcze składać takich deklaracji. W tym momencie gra jest bliska ukończenia. Naszym priorytetem jest, aby w dniu premiery gra była jak najbardziej dopracowana w każdym aspekcie oraz przechodziła bezbłędnie przez testy, zarówno prowadzone przez nas wewnętrzne, jak również testy realizowane poza naszą firmą. Gdy uznamy że produkt spełnia te oczekiwania - wówczas ogłosimy precyzyjną datę premiery.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Skąd pomysł na Truck Mechanika?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Szukaliśmy pomysłu, który pozwoliłby nam wykorzystać nasze dotychczasowe doświadczenie oraz dał duże możliwości kreowania rozbudowanej rozgrywki - Truck Mechanic: Dangerous Paths doskonale się w to wpisuje. Zanim podjęliśmy decyzję o produkcji pełnego tytułu, został on zweryfikowany poprzez wykonanie preprodukcji. Wyniki były satysfakcjonujące, stąd decyzja o produkcji.

Obrazek użytkownika Anonim
tadeusz w.

Czy firma chce produkowac tylko symulatory?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

W tym momencie skupiamy się na rynku symulatorów ponieważ mamy w tym już doświadczenie oraz widzimy w tym gatunku spory potencjał. Zwłaszcza w symulatorach widzimy możliwość długiego cyklu życia, poprzez rozbudowy o dodatkowe płatne elementy rozgrywki (DLC) jak i kolejne odsłony projektu (sequele). Tym niemniej każda nasza gra posiada cechy innych gatunków, widoczną chociażby w postaci kampanii obudowanych w bogatą warstwę fabularną.

Obrazek użytkownika Anonim
tadeusz w.

Czy pandemia i obostrzenia stanowia jakis problem w pracy firmy?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Branża growa jest raczej odporna na ograniczenia pandemiczne, produkować gry można zdalnie, a gracze kupują je i tak w większości cyfrowo. U nas przejscie na pracą zdalną oraz hybrydową zadziałało perfekcyjnie i w tym momencie działamy w 100% w pełni sprawnie i wydajnie.

Obrazek użytkownika Anonim
Krzysztof

Jakie spółka ma cele na 2021 i 2022?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Chcemy wydać dwa tytuły nad którymi aktualnie pracujemy, czyli Truck Mechanic: Dangerous Paths oraz Space Mechanic Simulator. Planujemy też dalsze powiększanie portfolio o nowe produkcje wraz z wejściem na rynek konsolowy.

Obrazek użytkownika Anonim
gosc

Jak poznał pan Krzysztofa Kostowskiego? Jak przebiega Wasza współpraca?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Szukaliśmy inwestora gotowego w nas zainwestować, z odpowiednim zapleczem, a jednocześnie dać wolność w podejmowaniu własnych decyzji. Krzysztof Kostowski okazał zainteresowanie, po zaprezentowaniu naszego pomysłu i pierwszego prototypu rozpoczęliśmy współpracę. Obecnie pracuje nam się doskonale, otrzymujemy wsparcie i dobrze się rozumiemy.

Obrazek użytkownika Anonim
marco

Czy w tym roku planujecie emisję akcji?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

W tym momencie nie mamy takich planów ale też niczego nie wykluczamy. Naszym celem jest stabilny i ciągły rozwój spółki.

Obrazek użytkownika Anonim
tadeusz w.

Czy bedą równoczesne premiery na konsole?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

W pierwszej kolejności wydajemy i dopracowujemy wersje na PC, dopiero w dalszej kolejności zajmujemy się wykonaniem portów.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Tworzycie aktualnie dwie gry oraz nadzorujecie kolejne preprodukcje. Ilu developerów faktycznych liczy zespół? (Nie licząc kadry zarządzającej/marketingu)

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Core zespołu to w obecnie 12 osób. Osobiście mocno uczestniczę w procesie produkcji. Do tego współpracujemy z zewnętrznymi twórcami - w zależności od aktualnych potrzeb.

Obrazek użytkownika Anonim
oziro

Jakie nowe tytuły zobaczymy w przyszłości?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Mamy wiele nowych pomysłów nad którymi już teraz pracujemy. Tworzymy preprodukcje, których efektami będziemy się dzielić już niedługo. Mogę wspomnieć tu o chociażby kontynuacji Train Mechanic Simulator, ten tytuł mamy w swoich zasobach który współgra z całym naszym portfolio. To oczywiście nie wszystko, będziemy stopniowo uchylać rąbka tajemnicy wraz z postępem prac.

Obrazek użytkownika Anonim
Jak Kopytko

Czy macie jakieś szanse jakością dogonić CDP RED?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Wszyscy jesteśmy fanami twórczości CD Projektu. Ta firma niewątpliwie jest dla nas wzorem i punktem odniesienia, do którego dążymy. Trzeba mierzyć wysoko - kto wie co przyniesie przyszłość :)

Obrazek użytkownika Anonim
Dawid

Czy na akcjach spółki są lock upy ? Czy rozważa pan kupno ?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Tak, większość kluczowych wspólników posiada lock-upy na akcjach Attomic Jelly, w tym oczywiście zarząd i członkowie zespołu. Osobiście jak najbardziej rozważam dokupienie kolejnych pakietów.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciej3333

Czy planujecie kolejną prywatną emisję akcji lub IPO spółki?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

W najbliższym czasie nie mamy takich planów, ale oczywiście nie wykluczamy tego w przyszłości.

Obrazek użytkownika Anonim
Albert

Czy pracujecie nad kolejnym projektem, po Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Oczywiście, jak wspomniałem wcześniej w zaawansowanym stadium mamy prace nad preprodukcjami. Po pierwszych opiniach na ich temat wyłonimy nasz kolejny projekt.

Obrazek użytkownika Anonim
Maksymilian

Czy planujecie wyjść ze swoimi projektami poza granice Polski?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Wszystkie nasze gry są sprzedawane globalnie w modelu dystrybucji cyfrowej. Do tego oczywiście mamy model dystrybucji stacjonarnej krajowej, jeżeli uznamy że jest uzasadnienie na dystrybucję gry w fizycznej formie poza granicami kraju i takie działania będziemy rozpatrywać. Na ten moment główna siła sprzedażowa tkwi w dystrybucji cyfrowej, a ta jest z definicji międzynarodowa.

Obrazek użytkownika Anonim
Maksymilian

Kto jest Waszym głównym konkurentem na polskim rynku?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Nie rozpatrujemy żadnej firmy polskiej w kontekście konkurencji i też tego nie odczuwamy, wręcz przeciwnie z wieloma podmiotami rozmawiamy o potencjalnej współpracy chociażby marketingowej (głównie powiązanych z grupą Playway). Staramy się robić gry w różnych aspektach nowatorskie i unikalne, dzięki czemu nie musimy obawiać się wspomnianej konkurencji.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Prosze powiedzieć więcej o Pana doświadczeniu zawodowym.

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Od kilkudziesięciu lat pracuję w różnorodnych zawodach kreatywnych. Wykonywałem zlecenia dla marek globalnych. W międzyczasie wykonywałem prace zlecone dla firm gamedevowych. Przez dłuższy czas pełniłem rolę Lead Level Designera w dużej firmie gamedevowej. Jestem też wykładowcą na uczelni wyższej Collegium Da Vinci, gdzie wykładam przedmioty związane z produkcją gier.

Obrazek użytkownika Anonim
edward

czy staracie sie o dofinansowania ??

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Obecnie nie ubiegamy się o żadne dofinansowanie. Nie wykluczamy takiego działania w przyszłości. Obecnie najważniejsza jest dla nas swoboda w realizacji projektów.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak wygląda harmonogram wyników AJ?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Raport roczny za 2020 rok zaprezentujemy Państwu 22 marca br.
Raport okresowy za Q1 2021 podsumujemy 17 maja, Q2 natomiast 16 sierpnia, a Q3 15 listopada.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Panie Prezesie, czy będzie Pan regularnie komunikował się z inwestorami? Mam na myśli komunikację inną niż raporty ESPI.

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Tak, będziemy regularnie publikować podsumowania w formie wideo. Zachęcamy do śledzenia aktualności na naszej stronie: atomic-jelly.com. Planujemy także uczestnictwo w czatach inwestorskich oraz webinarach, w których będziemy informowali o postępach i planach działalności spółki.

Obrazek użytkownika Anonim
edward

co uwaza pan o wartosci spółki na poziomie 15 mln zl czy nie jest za nisko wyceniona ?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

O wycenie spółki decyduje rynek. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości inwestorzy jeszcze mocniej uwierzą w Atomic Jelly i wówczas kapitalizacja firmy będzie wyższa. Po wczorajszym zainteresowaniu akcjami naszej spółki jestem spokojny o jej przyszłość.

Obrazek użytkownika Anonim
Kazimierz

Czy nastawiacie się na inwestorów instytucjonalnych czy prywatnych?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

W tym momencie grono naszych głównych inwestorów jest już określone i składa się zarówno inwestorów instytucjonalnych, jak również prywatnych. Będzie nam bardzo miło, jeśli do naszego akcjonariatu będzie chciał dołączyć kolejny duży podmiot, jednak cieszymy się z obecności wszystkich naszych akcjonariuszy.

Obrazek użytkownika Anonim
Kazimierz

Skąd czerpiecie finansowanie?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

W 2019 roku przeprowadziliśmy kampanię crowdfundingową na platformie Find Funds, gdzie zebraliśmy znaczące środki na rozwój. Do tego doliczyć należy dwie gry w bardzo zaawansowanej produkcji i z dobrymi wynikami wishlist, dobrze przyjęte na Festiwalu Steam. Dodatkowo mamy już trzy wydane gry, z których dwie dodatkowo są portowane na konsole i dadzą w przyszłości dodatkowe przychody. Ponadto będziemy testować kolejne pomysły w postaci preprodukcji (nad którymi pracujemy już teraz), a które pozwolą nam rozpocząć kolejne projekty z dużym potencjałem rynkowym.

Obrazek użytkownika Anonim
DGN

Czy przy prężnym rozwoju firmy macie z tyłu głowy wejscie na GPW?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Niczego nie wykluczamy, pragniemy się rozwijać. W tym momencie skupiamy się na wykorzystaniu potencjału jaki otrzymaliśmy wchodząc na rynek NewConnect.

Obrazek użytkownika Anonim
gosc

Spółek gamingowych jest już bardzo dużo, co wyróżnia Pana spółkę?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Nasze doświadczenie, sposób pracy oraz podejście do tworzonych gier, które zawsze są dobrze przygotowane merytorycznie, przekazują wartościowe treści, a każda kolejna jest znacząco lepsza od poprzedniej.

Obrazek użytkownika Anonim
DGN

Gdzie widzicie się a 2 lata?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

W ścisłej czołówce producentów gier, skupionych na tworzeniu przyciągających uwagę graczy.

Obrazek użytkownika Anonim
marco

W 2019 roku inwestorzy zainwestowali w Atomic prawie 2,5 mln zł. Czy wydaliście już te środki, jesli tak - na co?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Otrzymane środki przeznaczyliśmy na tworzenie prototypów, ale przede wszystkim na rozwój studia oraz oczywiście rozwój projektów, posiadamy jeszcze spory zapas z tej puli.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jakie są budżety Waszych produkcji?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Tworzymy gry o stosunkowo bardzo oszczędnych budżetach co do otrzymywanej jakości. Budżet gry zawsze zależy jednak od potencjału i wielkości gry.

Obrazek użytkownika Anonim
vito

Czym będzie Truck Mechanic: Dangerous Paths? Można liczyć tam na jakąś ciekawą fabułę?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

To gra łączy w sobie kilka gatunków, bardzo zaawansowany symulator kierowcy, ale przede wszystkim mechanika samochodowego. To także gra eksploracyjna z ciekawą fabułą z wieloma zwrotami akcji, które nie pozwolą graczom na nudę.

Obrazek użytkownika Anonim
gracz

Dzień dobry, czy macie w planach ogłosić w najbliższym czasie informacje na temat waszej nowej produkcji?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

W tym momencie pracujemy nad kilkoma ciekawymi pomysłami w postaci zaawansowanych preprodukcji, będziemy je stopniowo i konsekwentnie prezentować.

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Które z zakupionych tytułów doczekają się kontynuacji?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Nastawiamy się na Train Mechanic Simulator. Aktualnie tworzymy jego preprodukcję. W zależności od odbioru tytułu, podejmiemy decyzję o kolejnych etapach produkcyjnych, o których będziemy komunikować rynek na bieżąco.

Obrazek użytkownika Anonim
Michał

Jak ocenia Pan odbiór wersji demo "Space Mechanic Simulator" przez społeczność Steam?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Odbiór jest bardzo dobry. Co warto podkreślić, otrzymaliśmy bardzo pozytywny feedback od użytkowników na platformach takich jak reddit i na grupach facebookowych.

Obrazek użytkownika Anonim
Michał

Na jakim etapie są przygotowania do premiery pełnej wersji gry Space Mechanic Simulator? Czy możemy się jej spodziewać w pierwszym czy drugim kwartale tego roku?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Aktualnie przepisujemy grę na nową wersję silnika o nowej szacie graficznej, dodajemy warstwę fabularną, ulepszamy gameplay - wszystko w oparciu o opinię testerów i feedback graczy. Chcemy, aby produkt finalny był o wysokiej jakości. Aktualnie nie informujemy o konkretnej dacie premiery. Dodam, że aktualnie pracujemy też nad wypuszczeniem prologu do gry.

Obrazek użytkownika Anonim
inw

Jak wyglądają postępy rdot. rozwoju działalności wydawniczej? Chcecie być bardziej producentem czy wydawcą?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Docelowo chcemy równorzędnie rozwinąć oba te profile działalności. Zbieramy cały czas doświadczenie na polu wydawniczym, rozmawiamy z dużymi podmiotami, rozwijamy sieć partnerów handlowych, wszystko zmierza w dobrym kierunku.

Obrazek użytkownika Anonim
inwestor

Dlaczego warto zainwestować w Attomic Jelly?

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Mamy dobry zespół, szybko się uczymy, jesteśmy pracowici i skoncentrowani na osiągnięciu sukcesu. Tworzymy produkty w coraz wyższej jakości, a każda kolejna gra jest znacząco lepsza od poprzedniej. Decyzję inwestycyjną zostawiam do indywidualnych rozważań inwestorów.

Obrazek użytkownika Bartosz Rakowski
Bartosz Rakowski

Dziękuję za wszystkie zadane pytania. Zachęcam do śledzenia naszej strony internetowej: https://atomic-jelly.com. Pozdrawiam serdecznie.

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.