Relacja czatu z prezesem Forestlight Games: Niezwłocznie po zakończeniu IPO będziemy finalizowali prace nad Dokumentem Informacyjnym
Obrazek użytkownika Czaty
23 cze 2021, 13:15

„Niezwłocznie po zakończeniu IPO będziemy finalizowali prace nad Dokumentem Informacyjnym” - relacja czatu z prezesem Forestlight Games

W środę 23 czerwca 2021 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu Forestlight Games, Tomaszem Mazurem. Podczas spotkania rozmawialiśmy o ofercie publicznej akcji. Inwestorzy zadawali również pytania o model biznesowy spółki, działalność spółek zależnych oraz plan premier na ten rok.

W spotkaniu wzięło udział 360 osób, a prezes zarządu odpowiedział na wszystkie zadane pytania. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu Forestlight Games, Tomaszem Mazurem. Podczas spotkania porozmawiamy o ofercie publicznej akcji spółki.

 

Spotkanie rozpocznie się w środę, 23 czerwca 2021 r. o godz. 10:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Dzień dobry, witam na czacie inwestorskim. Zachęcam do zadawania pytań, Jestem do Państwa dyspozycji przez godzinę. Przypomnę, że Forestlight Games aktualnie jest w trakcie przeprowadzania Publicznej Emisji Akcji. Więcej szczegółów znajdą Państwo na stronie internetowej: Forestlight Games SA - Publiczna Emisja Akcji Serii B

Obrazek użytkownika Anonim
Grzegorz

Na kiedy planujecie debiut na giełdzie? Jak Wam idzie procedura przygotowania do wejścia na NewConnect?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Niezwłocznie po zakończeniu emisji (która trwa do 2 lipca) będziemy finalizowali prace nad Dokumentem Informacyjnym, którego duża część jest już gotowa. Zaraz po zarejestrowaniu emisji przez KRS chcielibyśmy złożyć ten dokument, tak więc dużo będzie zależało od czasu procedowania, myślę że jest duża szansa abyśmy na przełomie 3 i 4 kwartału dołączyli do grona spółek publicznych.

Obrazek użytkownika Anonim
Juliusz

Jakie są cele emisji i do kiedy trwają zapisy?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Aktualnie jesteśmy w trakcie przeprowadzania IPO. Zapisy trwają do 2 lipca. Uzyskany kapitał zostanie przeznaczony na dalszy rozwój i porty na inne platformy naszych gier The Pope Power & Sin, Rollercoaster Mechanic, Lifeguard Simulator i Camper Flipper, a także na ich wsparcie marketingowe. Dodatkowo na rozwój dwóch naszych nowych projektów, a także technologii pozwalającej na jednoczesną grę kilku osób, którą między innymi chcielibyśmy wykorzystać w naszej dzisiaj zapowiedzianej grze Dead Dealer. Szczegóły znajdują się na https://emisja.forestlightgames.com/

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor1

Kiedy nastąpi przydział akcji z emisji?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Zgodnie z harmonogramem 6 lipca 2021

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestorrrr

Ile chcecie pozyskać z trwającej emisji i jakie są założenia IPO?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Chcemy pozyskać do 3 mln złotych, dostępnych jest 240.000 akcji w cenie 12,50. Emisja potrwa do 2 lipca, a przydział akcji nastąpi 6 lipca.

Obrazek użytkownika Anonim
Hubert

Gdzie znajdę dokument ofertowy spółki?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Zapraszam na stronę emisji www.emisja.forestlightgames.com a także na strony naszych partnerów Prosper Capital DM, NWAI DM i Noble Securities DM. Na stronie Prosper Capital DM jest formularz do zapisu https://www.pcdm.pl/emisja-akcji-forestlight-games/

Obrazek użytkownika Anonim
Grzegorz

Jak Pan sądzi, co Was wyróżnia na tle konkurencji?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Dość szczegółowo staraliśmy się to wyjaśnić w naszej prezentacji na stronie emisji https://emisja.forestlightgames.com/ Tak w kilku słowach, to na pewno przemyślane i przeanalizowane produkcje skierowane do bardzo szerokiej ściśle zdefiniowanej grupy odbiorców, duży potencjał marketingowy tych gier. Także struktura organizacyjna spółki i samych procesów produkcyjnych gdzie wykorzystujemy olbrzymie doświadczenie kluczowych osób w spółce. A także dywersyfikacja ryzyka poprzez produkcję gier na inne platformy lub innego gatunku w naszych spółkach zależnych: Pixel Trapps – gry mobilne, Motion Spirit – gry VR i nowe technologie, Aurora Studio – gry indie premium.

Obrazek użytkownika Anonim
Filip

Ile spółek zależnych macie? Czy spółki już coś tworzą?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Mamy 3 spółki zależne i na dzisiaj nie mamy planów na kolejne. Wszystkie trzy pracują już nad jakimiś produkcjami. Pixel Trapps – to kilka gier dla platform e-sportu mobilnego, ale także kilka tytułów typu casual. Motion Spirit – pierwsze 3 małe relaksacyjne gry dla technologii VR z przeznaczeniem na główne dla platformy Oculus Quest. Aurora Studio pracuje nad grą survivalową HARM, której premiera w wersji wczesnego dostępu powinna być pod koniec 2022 roku.

Obrazek użytkownika Anonim
Kostek

Jak wygląda model biznesowy spółki?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Przedstawiliśmy go dokładnie w naszej prezentacji do pobrania na stronie www.emisja.forestlightgames.com . Generalnie jesteśmy producentem i wydawcą gier na wszystkie platformy, rozwijającym w pełni własne IP do których mamy 100% praw. Po więcej szczegółów zapraszam do wspomnianej prezentacji.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Ile tytułów w tym roku planujecie wydać na rynek?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Na wersjach na PC przewidziane są 3 gry: Lost Viking Kingdom of Women, Wedding Designer oraz Rollercoaster Mechanic, dodatkowo 3 mniejsze projekty dla technologii VR, zapewne 2 porty naszych gier na Nintendo Switch i kilka tytułów mobilnych przez naszą spółkę zależną Pixel Trapps. Prowadzimy także rozmowy ze studiami zewnętrznymi, więc możliwe, że jeszcze jakaś gra się pojawi. Będziemy Państwa informowali na bieżąco.

Obrazek użytkownika Anonim
Mardek

Czy The Pope pojawi się jeszcze w tym roku?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

W tym roku na pewno pokażemy grywalną wersję projektu. Pracujemy nad tym, aby projekt spełnił duże oczekiwania graczy, dlatego też premiera pełnej wersji gry zaplanowana jest na Q1 2022 roku.

Obrazek użytkownika Anonim
Matylda

Czy planujecie także wersję konsolową/ mobilną lub VR The Pope Power & Sin?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Tak, jak najbardziej, wersja mobilna jest przewidziana, co do wersji VR to bardzo prawdopodobna, ewentualnie jako dodatek z taką opcją VR.

Obrazek użytkownika Anonim
Andrzej W

Czy spółka pracuje nad tytułami "lżejszymi" tytułami, które mogą generować spory zasięg dla firmy?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Nie wiem co rozumie Pan przez tytuły „lżejsze”, ale tak naprawdę symulatory, szczególnie te w naszym wydaniu wzbogacone o mechaniki czy rozwiązania bliższe innym gatunkom gier, to propozycje dla każdego, czyli mające potencjał budowania zasięgów.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Czy aktualny rozwój projektów jest dla spółki zadowalający?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Tak, rozwój naszych projektów jest zgodny z założonym harmonogramem. Dla nas nadrzędna jest jakość gier, więc jeżeli nawet będziemy mieli niewielkie przesunięcia w terminach, to jest to wpisane w proces produkcji.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Ile spółka chce pozyskać w ramach emisji?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Planujemy pozyskać do 3 mln złotych.

Obrazek użytkownika Anonim
Andrzej W

Gdzie spółka widzi się za 3 lata? Rynek główny, ile produkcji?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Na pewno naszym celem jest główny parkiet, a 3 lata patrząc na naszą dynamikę rozwoju jest okresem jak najbardziej możliwym, może nawet szybciej. Co do liczby produkcji to trudno przewidzieć, naszym celem nie jest liczba projektów, a jakość. Jedno dobre IP to często więcej przychodów dla spółki niż 10 średnich.

Obrazek użytkownika Anonim
E.T.

Dzień dobry
Spółka planuje też prowadzenie działalności wydawniczej, więc proszę o informację, czy już jakieś kontrakty zostały podpisane, czy są partnerzy chętni do współpracy?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Wydaliśmy grę Electro Ride The Neon Racer (gra była nominowana do nagrody Best Indie Game na Digital Dragons), ale też rozmawiamy z paroma studiami, natomiast umowy nie są jeszcze podpisane. Wiele studiów z całego świata zgłasza się do nas, korzystam też ze swoich wieloletnich kontaktów. Czasami są to bardzo małe projekty, ale też takie “poza naszym zasięgiem” z budżetami wielkości kilkunastu milionów USD.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Kiedy pierwsze projekty spółek zależnych?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Gry mobilne z PIxel Trapps to kwestia 2-3 miesięcy, niektóre tytuły są już w zatwierdzeniu u właścicieli platform e-sportowych. Dwie małe gry VR z Motion SPirit powinny być gotowe w Q3, kolejna w Q4. Natomiast HARM z Aurora Studio to koniec 2022 roku w wersji wczesnego dostępu.

Obrazek użytkownika Anonim
E.T.

Za jak duży procent przychodów w najbliższych latach może odpowiadać działalność wydawnicza?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Nie prowadziliśmy takich analiz, jednak koncentrujemy się na własnych IP.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Z jakiego obszaru planujecie czerpać największe przychody w perspektywie roku?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Platformą numer jeden na dzisiaj jest dla na Steam, ale nie lekceważyłbym przychodów z gier mobilnych w PIxel Trapps, a także gier relaksacyjnych z platformy Oculus Quest.

Obrazek użytkownika Anonim
Damian

Jakie są Wasze cele na 2021 rok?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Biznesowe – znaleźć się wśród spółek notowanych na rynku NewConnect i wyraźnie zwiększyć wartość naszej firmy. Cele produkcyjne zostały dość szczegółowo zdefiniowane – zapraszam do prezentacji na https://emisja.forestlightgames.com Niemniej jednak do końca tego roku chcemy wydać 3 gry na PC: Lost Viking Kingdom of Women, Wedding Designer oraz Rollercoaster Mechanic, dodatkowo 3 mniejsze projekty dla technologii VR, zapewne 2 porty naszych gier na Nintendo Switch i kilka tytułów mobilnych przez naszą spółkę zależną Pixel Trapps.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Czy do spólki dołączyły jakieś znane podmioty i gracze branżowi?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

W strukturze spółki mamy sporo doświadczonych osób, ale też młodych z pewnymi sukcesami - to na pewno gwarantuje nam profesjonalny cykl produkcyjny i świeże podejście do pomysłów. W Dokumencie Informacyjnym znajdziemy kilka słów o kluczowych osobach w naszym zespole. Przez znane podmioty i graczy branżowych rozumiałbym raczej osoby czy spółki z którymi współpracujemy, a takich jest wiele.

Obrazek użytkownika Anonim
Karolina

Jak Wedding Designer został przyjęty przez graczy? Skąd pomysł na taką tematykę gier?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Nasz pomysł na tę grę spodobał się graczom, świadczą o tym chociażby wpisy na Steam ale i na naszym kanale Discord. Wiele osób pisze o bardzo miłym zaskoczeniu, z uwagi na to że skupiliśmy się na aranżacji i dekoracji różnego rodzaju wnętrz, co wydaje im się ciekawsze niż standardowe aranżowanie typowych wesel. Pomysł jak zwykle był wynikiem analizy. Widzimy jak dużo jest programów w mediach poświęconym weselom, ten biznes generuje szczególnie w USA i Azji miliardy dolarów.

Obrazek użytkownika Anonim
Marco

Na rynku jest bardzo podobna gra do the Pope Power&Sin. Czym te gry będa się różniły i czy można je traktować jako projekty konkurencyjne?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Jest rzeczywiście zapowiedziana gra z Papieżem w tytule, ale jedyne co je łączy to słowo w tytule. Nasz pomysł inspirowany jest serialem Rodzina Borgiów, a bohaterem jest uwikłany w skandal Papież Aleksander VI, czyli gra fabularna a nie “symulator Papieża”.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Jak oceniacie dotychczasowe zainteresowanie spółką?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Myślę, że dobrze. W ciągu półtora roku działalności, zarówno spółka jak i nasze projekty stały się rozpoznawalne w branży gier, zresztą gracze też je ciepło przyjęli.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor 1

jakie są szanse na sukces emisji?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

To pytanie raczej nie do mnie, my wierzymy, że duże.

Obrazek użytkownika Anonim
Justyna

Ile wynosi wycena spółki przed emisją?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Zgodnie z założeniami emisji ok, 32,8 mln złotych.

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Czy po wejściu na NewConnect planujecie GPW?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Tak, w perspektywie 3 lat od debiutu na NewConnect chcielibyśmy wejść na rynek główny.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Gdzie znajdę szczegóły co do emisji?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Dokument Ofertowy, prezentację oraz szczegóły zapisów może Pan znaleźć na stronie https://emisja.forestlightgames.com oraz https://www.pcdm.pl/emisja-akcji-forestlight-games/.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcel

Czy Wasze spółki zależne również trafią na NewConnect? Jeśli tak, to które?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Takie są plany. Pixel Trapps i Aurora Studio liczymy, że w przyszłym roku.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Co Pan sądzi o ostatnich debiutach na giełdzie z sektora gamingowego?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Generalnie widzimy, po premierze Cyberpunk 2077, że wyceny spółek z sektora gamingowego spadły, w niektórych przypadkach to naturalna przecena, innym obrywa się niechcący. Zapewne patrzę na te debiuty bardziej analitycznie od strony potencjału spółek, ale też widać, że nawet po spadkach na debiucie, to które mają coś do zaoferowania potem się odbudowują.

Obrazek użytkownika Anonim
FilipH

Jak zakładacie, na jaki okres czasu starczą środki z IPO?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Tak jak napisaliśmy w celach emisji są to środki, które właściwie powinny nam wystarczyć na to wszystko co mamy w planach do końca roku 2022. Nawet zakładając, że nie będziemy mieli przychodów ze sprzedaży, ale przecież na nie też bardzo liczymy.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

O czym będzie gra Dead Dealer?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Celem gracza będzie zbudowanie narkotykowego biznesu i wygranie rywalizacji o wpływy z innymi dealerami w umarłej nekropolii. Gra będzie połączeniem strategii, ekonomii, symulacji i akcji. Całość utrzymujemy w klimacie urokliwym low poly z bardziej szczegółowymi postaciami, a właściwie szkieletami. Wielka nekropolia, miasto-cmentarzysko i przede wszystkim postacie w grze, inspirowane są animacjami z „Coco” Pixara, ale i ewidentnym klimatem Tima Burtona. Będzie dodatkowo kilka nawiązań do znanych postaci z kultury, które z pewnością każdy z nas kojarzy.

Obrazek użytkownika Anonim
Mateusz

Zapowiedzieliście nową grę - Dead Dealer - zdradzi Pan szczegóły? Czy wzorowaliście się na Drug Dealer od Movie Games?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Koncepcja na grę z metropolią pełną umarlaków w klimacie low poly kiełkowała już od dawna. Myślę, że gra z kontekstami pokroju Tima Burtona, czy Coco Pixara to pewna nowość na rynku. Czy inspirowaliśmy się Drug Dealerem? Raczej nie, jest to zupełnie inna koncepcja, chcemy postawić kontekst gry w obszarze - gdzie zawrzemy elementy zarządzania, strategii, akcji.

Obrazek użytkownika Anonim
Paweł

Ile osób liczy zespół Forestlight Games? Czy spółka planuje jego powiększenie w najbliższym czasie?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Nasz zespół liczy ponad 20 osób, ale jednocześnie współpracujemy z kilkunastoma osobami zewnętrznymi.

Obrazek użytkownika Anonim
Ernest

Jaki jest budżet The Pope Power & Sin?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Budżet produkcji nie jest zamknięty. Jednak zakładamy, że tytuł będzie kosztował do 1 mln zł. Jest to jedna z najdroższych gier, które robimy.

Obrazek użytkownika Anonim
Janek

czy fundusze sa zaintereswane inwestowaniem w Forestlight ?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Jednym z udziałowców jest fundusz.

Obrazek użytkownika Anonim
Grzegorz

Ile gier rocznie chcecie produkować?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

To będzie zależało od tego ile będziemy mieli zespołów wewnętrznych i zewnętrznych. Dzisiaj produkujemy 5 gier jednocześnie na różnych etapach, przy czym dwa tytuły to ostatnie miesiące produkcji plus pracujemy przedprodukcyjnie nad inymi tytułami.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Dlaczego chcecie tworzyć własną technologię multiplayer a nie korzystać z gotowych rozwiązań

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

My nie będziemy tworzyć własnego silnika multiplayer, na dzisiaj mówimy o technologii pozwalającej na grę do 4 graczy i tu skorzystamy z gotowych rozwiązań, ale musimy je dostosować do naszych wersji silnika.

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Słyszałem, że ma Pan wieloletnie doświadczenie na rynku gier. Czy rynek gier w Polsce zmienił się na tyle, że jest już dużo łatwiej tworzyć własne projekty, nie tylko na zlecenie?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Mam ponad 30-letnie doświadczenie na rynku gier, więc to temat rzeka, ale krótko… dzisiaj jest zdecydowanie łatwiej dotrzeć do wydawców i graczy, ale konkurencja jest chyba jeszcze większa.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Na kiedy planujecie złożenie Dokumentu Informacyjnego do GPW?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Niezwłocznie po zatwierdzeniu emisji przez Sąd Rejestrowy.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Czy planujecie rozwijać produkcję tytułów VR?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Tak, m.in. dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Epic VR, studio przeniesie do świata VR nasz projekt Dolphine Trainer VR. Planujemy rozwinięcie naszej kooperacji i zaadaptowanie do świata VR jeszcze inne nasze autorskie tytuły. Rollercoaster Mechanic, czy Lifeguard Simulator wydają się być idealne dla tej technologii.

Obrazek użytkownika Anonim
Ernest

Skąd pomysł na grę Camper?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Camper to połączenie idei House Flippera i Car Mechanica, czyli gier które odniosły olbrzymi sukces. Pomysł na tytuł powstał właśnie z uwagi na zainteresowanie nowej grupy odbiorców naszymi projektami.

Obrazek użytkownika Anonim
Janek

Dlaczego spółka nie promuje swojego największego projektu The Pope: Power & Sin?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Duża promocja i pełna kampania marketingowa tytułu ma sens 3-4 miesiące przed premierą. Póki co prowadzimy małą promocję na rynku, która przypomina graczom, że taki tytuł tworzymy.

Obrazek użytkownika Anonim
Janek

Dlaczego społka nie zaprezentowala niczego na Steam festiwal ?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Głównie z tego powodu, że premiery naszych głównych tytułów są jeszcze na zbyt wczesnym poziomie na bezpośrednią promocję. Będziemy widoczni podczas przyszłej edycji Festiwalu.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcel

Czym Wasze projekty będą się wyróżniały na tle tytułów innych studiów?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Z naszego punktu widzenia pomysłem, grywalnością, a także tym że przy większości z nich współpracujemy z fanami tematu.

Obrazek użytkownika Anonim
Janek

Gdzie widzicie sie za 2 lata ?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Za 2, może za 3 na głównym parkiecie i jedną z pięciu najlepszych spółek z grupy PlayWay.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Jak to jest być częścią Grupy PlayWay?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

PlayWay jest naszym głównym udziałowcem, natomiast jako spółka mamy bardzo dużą niezależność. Korzystamy ze wsparcia i doświadczenia, które oferuje PlayWay.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Która z tegorocznych premier (Rollercoaster Mechanic, Lost Viking: Kingdom of Women, Wedding Designer) ma największy potencjał sprzedażowy?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Nie chciałbym żadnej wyróżniać, każda z nich to trochę inna gra, ale moje serce jest najbliżej Rollercoaster’a.

Obrazek użytkownika Anonim
inw

czy jeśli wielkość zapisów na IPO w celu pozyskania planowanej wielkości środków do 2 lipca będzie niewystarczająca planują Państwo przedłużyć termin zapisów na akcje? Jak jest minimalna ilość kapitału który Was zadowoli aby zamknąć zapisy.

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Liczymy na pozyskanie zakładanej kwoty 3 mln zł.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcel

Jaki jest planowany budżet gry "The Pope: Power & Sin"? Na ile w promocje tej ważnej gry dla Was pomoże PlayWay? Czy docelowa sprzedaż kilkuset tysięcy kopii tej gry jest realna?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Budżet The Pope Power & Sin to kwota do 1 mln zł. Potencjał grupy PlayWay jak najbardziej wykorzystujemy i będziemy wykorzystywali, jesteśmy bardziej na etapie PR, a właściwe działania marketingowe rozpoczną się na 3-4 miesiące przed premierą gry.
Zakładamy, że sprzedaż na poziomie kilkuset tysięcy kopii jest możliwa.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Skąd pomysł na tytuł Wedding Designer - czy nawiązuje on bezpośrednio do mechaniki gry?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Wedding Designer to osoba odpowiedzialna za przygotowanie miejsca imprezy i na tym koncentruje się gra, dodatkowo są to często bardzo zwariowane miejsca. Wesela w niezwykłych miejscach przez ostatnie lata były bardzo modne szczególnie w USA i Azji i to było nasza inspiracją.

Obrazek użytkownika Anonim
nieufna

czy będą lock-up'y na WSZYSTKIE akcje oprócz tych z I-ej emisji z czerwca 2020 i II emisji, która trwa w tym momencie...? Bardzo proszę o klarowną deklarację w tym temacie, bo inwestorzy mają dosyć nieudanych debiutów przez sypanie akcjami przez tych, co obejmowali emisje przy bardzo niskich wycenach

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Prawie 75% akcji będących w rękach PlayWay i kluczowych osób w spółce objętych jest lock-up’em. Nie było obejmowanych akcji przy bardzo niskich wycenach.

Obrazek użytkownika Anonim
Adam

Przy jakich wycenach spółki były obejmowane poprzednie emisje akcji?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Emisja w czerwcu 2020 przeprowadzona była przy wycenie 30 mln złotych.

Obrazek użytkownika Anonim
Sebastian

Uważa Pan, że 2021 rok będzie równie dobrym rokiem dla gamingu co rok 2020?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Zdecydowanie tak. Zresztą taką małą analizę można znaleźć w naszym Dokumencie Informacyjnym. Opierając się na analitykach firmy Newzzo, nie powinniśmy zanotować kolejnych wzrostów sprzedaży, ale utrzymać poziom roku 2020, który to był znacznie powyżej przewidywań. Zresztą Ci sami analitycy utrzymują, że zakładana tendencja wzrostowa na ostatnich i najbliższych latach dla branży gier wideo będzie utrzymana.

Obrazek użytkownika Anonim
Janek

Jaki tytuł moze okazać sie największym hitem sprzedażowym Forestlight ?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Mamy nadzieję, że każdy. Symulatory, Lost Viking czy The Pope trafiają do trochę innych grup odbiorczych, ale każda z tych grup jest olbrzymia i staramy się dotrzeć do gustów tych graczy. Przykładowo The Pope czerpie też ze świetnie odbieranych filmów jak serial Rodzina Borgiów, Młody Papież czy Nowy Papież

Obrazek użytkownika Anonim
MirekK

Co zdaniem pana Prezesa może przynieść wzrost wartości spółki w perspektywie 2-3 lat?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Przed nami premiery naszych najważniejszych gier The Pope, Rollercoaster, Lifeguard, Camper, czy zapowiedziany dzisiaj Dead Dealer plus porty tych gier na inne platformy. Dodatkowo rozwijające się spółki zależne z kilkoma obiecującymi produkcjami, to chyba bardzo silne argumenty. Mamy plany na najbliższe 2-3 lata rozwoju naszych IP

Obrazek użytkownika Anonim
Janek

po jakich cenach planujecie sprzedawac swoje tytuly ?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Myślę, że struktura cenowa będzie zbliżona do innych cen gier z grupy PlayWay, czy innych studiów konkurencyjnych

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Jak Pan ocenia polski rynek gier?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Mam nadzieję, że spotkamy się kiedyś podczas takiego panelu i chętnie się odniosę, to temat na parę godzin. Ale jak bym miał odpowiedzieć jednym słowem to bardzo pozytywnie.

Obrazek użytkownika Anonim
inzKulozik

Dzień dobry, wyobraźmy sobie, że jest końcówka roku 2022 - co w opinii Pana Prezesa będzie wtedy główną siłą napędową przychodów spółki?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Odpowiadałem na to pytanie już wcześniej.

Obrazek użytkownika Anonim
inw

Obecnie trwają zapisy również na IPO innych spółek z branży w związku z tym w tym samym czasie konkurujecie o ten sam kapitał na rynku, proszę powiedzieć czym Pan w skrócie przekonał by inwestorów do inwestycji akurat w Państwa podmiot a nie konkurencyjne firmy?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Mam nadzieję, że wszystkie odpowiedzi, które udzieliłem na pytania podczas tego czatu są dobrym argumentem, aby nam zaufać :) Pracujemy profesjonalnie, mamy określone zadania i cele, gracze dobrze przyjmują nasze pomysły na gry.

Obrazek użytkownika Anonim
Janek

jakie sa koszty poszczególnych produkcji ? ile kopi daje zwrot kosztow?

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Budżety obecnych produkcji mieszczą się w przedziale od 500 tysięcy do 1 mln zł. Należy pamiętać, że gry pojawią się także na innych platformach niż PC. Czyli w zależności od gry już kilkanaście tysięcy sprzedanej gry zapewni zwrot kosztów.

Obrazek użytkownika Anonim
Janek

Wycena 30 mln wydaje sie atrakcyjna, licze na udany debiut

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Dziękuję. Nam też tak się wydaje. Naszym celem jest budowanie wartości w kolejnych miesiącach.

Obrazek użytkownika Tomasz Mazur
Tomasz Mazur

Dziękuję za licznie zadane pytanie. Zachęcam do kontaktu i śledzenia naszej strony internetowej. Do usłyszenia

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.