InPost S.A. | StrefaInwestorow.pl

InPost S.A.

Karty podstawowe

10.87
0.00
0.00%
2017-05-24
Poprzednia wartość: 
10.87
Otwarcie: 
10.87
Wolumen: 
128
Zasięg dzienny: 
10.87
 - 
10.87
Obrót: 
1.39 tys.

InPost to największy niezależny operator pocztowy w Polsce i jedyny tego typu podmiot działający na skalę ogólnopolską. Od 1 czerwca 2014 r. realizacja usług pocztowych pod marką "InPost" organizowana jest wyłącznie w ramach Spółki, pozostając jednakże w strukturach Grupy Kapitałowej Integer.pl, lidera transformacji polskiego rynku pocztowego. InPost świadczy pełen pakiet tradycyjnych usług pocztowych, w tym - w związku z częściową demonopolizacją rynku pocztowego od 1 stycznia 2013 r. - również doręczanie przesyłek o masie równej oraz poniżej 50 gram. Wyróżnikiem InPost jest dążenie do personalizacji usług pocztowych pod kątem różnych grup klientów oraz ich informatyzacji, czego wyrazem jest wdrażanie nowatorskich rozwiązań oraz stałe poszerzanie palety świadczonych usług. O dynamicznym rozwoju działalności pocztowej w ramach Grupy Kapitałowej Integer.pl świadczy szybki wzrost liczby dostarczonych przesyłek. W ciągu 3 lat między 2011 a 2014 rokiem, liczba przesyłek pocztowych obsługiwana rocznie przez InPost wzrosła o 130%. Co istotne, konsekwentny wzrost dotyczy wszystkich rodzajów przesyłek pocztowych. Dynamiczny przyrost obsługiwanych wolumenów jest efektem wysokiej efektywności działalności oraz stałej implementacji nowoczesnych rozwiązań technologicznych i funkcjonalnych, co zapewnia trwałą przewagę konkurencyjną na rynku i pozwala skutecznie pozyskiwać duże kontrakty. Kamieniem milowym w rozwoju InPost było rozpoczęcie począwszy od 2014 r. realizacji kontraktu na obsługę pocztową sadów i prokuratur (jako kluczowy podwykonawca spółki Polska Grupa Pocztowa, operatora kontraktu). Oprócz tradycyjnych usług pocztowych Grupa Kapitałowa InPost świadczy również usługi pośrednictwa finansowego. Inicjatywy w tym obszarze są ściśle powiązane z działalnością podstawową, wykorzystując m.in. zasoby ludzkie i infrastrukturę informatyczną Spółki. InPost dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Aktualnie firma świadczy usługi pocztowe za pośrednictwem ponad 1200 Punktów Obsługi Klienta i około 8000 Punktów Awizacyjnych, a przesyłki doręczane są na terenie całego kraju. W 2013 roku spółka dostarczyła ponad 240 mln przesyłek.