TelForceOne S.A. | StrefaInwestorow.pl

TelForceOne S.A.

Karty podstawowe

3.07
0.00
0.00%
2016-12-08
Poprzednia wartość: 
3.07
Otwarcie: 
3.08
Wolumen: 
1.39 tys.
Zasięg dzienny: 
3.08
 - 
3.07
Obrót: 
4.28 tys.

Grupa TelForceOne jest producentem i dystrybutorem telefonów komórkowych myPhone oraz największym w Polsce dystrybutorem akcesoriów mobilnych i sprzętu z segmentu elektroniki konsumenckiej. Oparte na systemie Android smartfony oraz aparaty o uproszczonej obsłudze myPhone są najbardziej rozpowszechnioną marką tego typu urządzeń należącą do polskiej firmy. W portfolio produktowym Grupy znajdują się także e-papierosy, konsumenckie oraz profesjonalne źródła światła LED oraz materiały eksploatacyjne do drukarek - wszystkie produkowane i sprzedawane pod markami własnymi. Do Grupy należy także sieć dystrybucyjna Teletorium działająca na zasadzie franczyzy i posiadająca niemal 200 punktów w całej Polsce. Obecnie Grupa Kapitałowa oferuje w kraju oraz za granicą blisko tysiąc produktów. Koncepcje linii produktowych i główne produkty projektowane są w Polsce przez wysokiej klasy inżynierów. Większość produktów wytwarzanych jest natomiast na Dalekim Wschodzie, gdzie każdy etap produkcji nadzorowany jest przez polskich specjalistów i niezależne instytucje certyfikujące TÜV Rheinland i Dekra. Główny kanał dystrybucyjny Grupy stanowią wielkopowierzchniowe sieci handlowe - obecnie TelForceOne współpracuje z ponad trzystoma kontrahentami, w tym z największymi sieciami w Polsce, m.in. Auchan, Tesco, Real, Lidl, Kaufland, Komputronik, Saturn, Empik i Media Markt. Grono odbiorców hurtowych jest znacząco zdywersyfikowane, dzięki czemu Grupa eliminuje ryzyko uzależnienia się od któregokolwiek z nich. Szczególna relacja biznesowa łączy Grupę TelForceOne z siecią Biedronka, gdzie spółka zależna myPhone posiada status partnera technicznego, a jej produkty pojawiają się w ramach każdej akcji promocyjnej. Głównymi zamierzeniami Grupy TelForceOne w najbliższych kwartałach jest zachowanie ciągłego i stabilnego rozwoju oraz dalsze umacnianie pozycji na rynku urządzeń mobilnych.