Jujubee, katowicki producent gier, sprzedał już ponad 100 tys. kopii gry Realpolitiks | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
17 cze 2019, 11:39

Jujubee, katowicki producent gier, sprzedał już ponad 100 tys. kopii gry Realpolitiks

Sprzedaż Realpolitiks, gry strategicznej stworzonej przez katowickie studio Jujubee, przekroczyła na wszystkich platformach poziom 100 tysięcy sztuk. Tytuł wciąż jednak cieszy się zainteresowaniem graczy, a wkrótce trafi również na najpopularniejsze konsole - PlayStation 4 i Xboxa One.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego rezultatu. Koszt produkcji Realpolitiks zwrócił się błyskawicznie, bo w zaledwie kilka dni, a gra cały czas się sprzedaje i niedługo zadebiutuje na dwóch dużych platformach sprzętowych. Jesteśmy przekonani, że będzie generować zauważalne przychody przynajmniej do czasu premiery Realpolitiks 2 - powiedział Michał Stępień, Prezes Zarządu Jujubee S.A.

Oczekiwana przez graczy kontynuacja Realpolitiks znajduje się w produkcji od prawie dwóch lat. Będzie to tytuł znacząco większy, który odda w ręce użytkowników wiele nowych funkcjonalności.

- Po premierze Realpolitiks bardzo uważnie przyjrzeliśmy się recenzjom, jak również opiniom i sugestiom graczy. Na szczycie listy tych oczekiwań można znaleźć tryb wieloosobowy czy narzędzia modderskie, umożliwiające społeczności tworzenie własnej zawartości do gry. W Realpolitiks 2 chcemy sprostać tym i wielu innym oczekiwaniom, które znacząco zwiększą żywotność produkcji. Ale kwestie informacyjne i marketingowe pozostawiamy wydawcy 1C, który bardzo dobrze wypromował pierwszą odsłonę - dodał Michał Stępień.

Utrzymująca się w długim okresie dobra sprzedaż Realpolitiks każe także z optymizmem patrzeć na nową grę strategiczną studia - produkcję Dark Moon, której akcja osadzona jest na jedynym naturalnym satelicie Ziemi. Studio udowodniło, że potrafi tworzyć atrakcyjne gry strategiczne i dostrzega w tym segmencie duży potencjał. Takie tytuły są również łatwiejsze w promocji dzięki szczególnemu zainteresowaniu ze strony mediów i influencerów. Dark Moon ma być ponadto produktem, który wyróżni się na rynku.

- Uważamy, że na nasyconym rynku gier największe szanse przebicia mają tytuły oferujące graczom coś nowego i nietuzinkowego. I taki właśnie będzie Dark Moon. Będzie to RTS, który połączy w sobie nie tylko doskonałą atmosferę kreowaną przez bardzo dobrą oprawę audiowizualną czy rozbudowane możliwości strategiczne, ale także unikalne podejście do rozgrywki. Na ten moment nie chcemy jednak
zdradzać szczegółów, te pojawią się już wkrótce - dodał prezes.

Najbliższą premierą studia będzie wspierająca technologię wirtualnej rzeczywistości gra Deep Diving VR, bazująca na dobrze przyjętym przez rynek Deep Diving Simulator.

O Jujubee:

Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo, które ma swoim koncie takie tytuły jak „FLASHOUT 3D”, „Suspect in Sight”, „Take Off – The Flight Simulator”, strategię czasu rzeczywistego „Realpolitiks”, „Truck Simulation 19”, grę przygodowodokumentalną „KURSK” oraz podwodną przygodę „Deep Diving Simulator”. Celem firmy jest tworzenie inspirujących i wyróżniających się na rynku gier na wszystkie istotne platformy sprzętowe, takie jak iOS (iPhone, iPod, iPad), Android, Mac, PC i konsole. Jujubee jest spółką notowaną na rynku NewConnect.

Źródło: Spółka, #JJB

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości