Grupa CDRL dołącza od kampanii społecznej Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
20 kwi 2020, 14:55

Grupa CDRL dołącza od kampanii społecznej Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, wspiera akcję Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług pod hasłem #ratujmypolskiemiejscapracy. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na osoby, którym w obliczu pandemii grozi utrata pracy, a co za tym idzie środków do życia.

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług wypracował postulaty, z którymi zwrócił się do przedstawicieli najwyższych władz, polskiego rządu i parlamentarzystów. W obecnej sytuacji konieczne jest bowiem natychmiastowe wsparcie ze strony państwa polskiego.

- Jako członek Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług, w pełni wspieramy podejmowane przez niego działania. Zależy nam, żeby o akcji #ratujmypolskiemiejscapracy dowiedziało się jak najwięcej firm i pracowników dotkniętych kryzysem wywołanym przez pandemię. Obecna sytuacja jest niespotykana – ograniczenie działalności centrów handlowych spowodowało, że przychody z sieci stacjonarnej spadły praktycznie do zera. Filarem CDRL są ludzie – zaangażowani pracownicy, którzy są z nami od lat. Utrzymanie stanowisk jest dla nas priorytetem – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.

Grupa CDRL zapowiada między innymi skorzystanie z pomocy oferowanej przez Rząd RP. Równolegle, spółka rozwija kanał e-commerce, który obecnie jest głównym kanałem sprzedaży na rynku polskim. CDRL pracuje również nad umacnianiem sklepów internetowych na innych rynkach.

O CDRL:

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej i zewnętrznej oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy i cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 5 wersjach językowych.

Źródło: Spółka, #CDL

Zobacz także: CDRL SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości