Przejdź do treści

udostępnij:

Stacje AVIA Polska startują z nową kampanią wizerunkową

„Wielki plus na twojej drodze” to najnowsze hasło promujące sieć stacji paliw AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie wysoka jakość paliw, przystępne ceny oraz aromatyczna kawa z konceptu Eat&Go składają się na wspomniany w claimie plus. Nowa odsłona kampanii startuje wraz z premierą pierwszego filmu wizerunkowego marki. 

To już trzecia edycja kampanii, której celem jest podkreślenie konkurencyjnej oferty AVIA Polska, zarówno pod względem cen paliw, jak i jakości produktów oraz usług dostępnych na stacjach. Marka chce także zaakcentować swój nieustanny rozwój — wprowadziła nową kolekcję ubrań dla pracowników, a już niebawem rozszerzy ofertę gastronomiczną o nowe produkty. Odsłona „Wielki plus na twojej drodze” jest częścią strategii komunikacyjnej „Wielki plus”, realizowanej od maja 2020 roku.

Dotychczasowe nasze kampanie skupiały się na szwajcarskich korzeniach marki AVIA i wysokich standardach jakości, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A. Trzecia odsłona ma pokazać, że wybór naszej stacji paliw to wielki plus dla kierowców. Wspomnianym plusem jest szereg benefitów, jakie czekają na naszych klientów — konkurencyjne ceny paliw, ich wysoka jakość, aromatyczna kawa, myjnia, oferta produktowa oraz dopracowana pod kątem designu i ergonomii strefa sklepowa Eat&Go z licznymi promocjami cenowymi — dodaje Agnieszka Bobrukiewicz. 

Kampania startuje wraz z premierą pierwszego w historii marki w Polsce filmu wizerunkowego, prezentującego ofertę sieci stacji paliw AVIA. Komunikacja wizerunkowa wspierana jest ekspozycją nośników outdoorowych w miejscowościach obejmujących zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię banerową w topowych serwisach internetowych, a także w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Youtube z wykorzystaniem formatów video. 

Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak plus przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej AVIA — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 60 stacji, sukcesywnie rozwija się, otwiera nowe lokalizacje i buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.

O sieci stacji AVIA:

AVIA to europejska sieć stacji paliw znana na całym świecie. O jej sile świadczy nieustanny rozwój i obecność na rynku paliw od ponad 90 lat. AVIA to obecnie blisko 3200 stacji paliw w 15 krajach Europy. W Polsce pod szyldem AVIA działa 70 punktów. Ich liczba wciąż rośnie.

O spółce UNIMOT:

Grupa UNIMOT, która rozwija sieć stacji AVIA, jest liderem wśród niezależnych importerów paliw ciekłych i gazowych w Polsce. Od grudnia 2016 roku spółka należy do stowarzyszenia AVIA International, dzięki czemu uzyskała prawo do budowania i rozwoju sieci stacji paliw AVIA na terenach Polski i Ukrainy. UNIMOT S.A. ma ponad 25 lat doświadczenia na rynku paliwowym, specjalizuje się w hurtowej sprzedaży oleju napędowego oraz dystrybucji pozostałych paliw płynnych, zarówno na terenie kraju, jak i poza jego granicami. Firma rozwija także segment fotowoltaiki oraz inwestuje w kolejne sektory OZE. Spółka notowana jest na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych.

Źródło: Spółka, #UNT

Zobacz także: Unimot SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: