Przejdź do treści

udostępnij:

BoomBit szacuje, że miał w maju 27,3 mln zł przychodów, o 1,3 proc. mniej niż w kwietniu

BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wyniosły w maju 27,3 mln zł, co oznacza spadek o 1,3 proc. wobec kwietnia - poinformowała spółka.

Koszty prowizji platform spadły wobec ubiegłego miesiąca o prawie 10 proc. do 2,03 mln zł, a wydatki na płatne pozyskiwania graczy wzrosły o 2,7 proc. do 17,27 mln zł.

W rezultacie przychody pomniejszone o te dwie kategorie kosztów spadły w maju o 7 proc. do 7,96 mln zł.

Jak podano w komunikacie prasowym, łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu wzrosła do 31,8 mln z 28,5 mln w kwietniu.

Największe przychody pochodziły w maju z gier: "Hunt Royale" (6,4 mln zł), "Try to Fly" (1,9 mln zł), "Darts Club" (1,7 mln zł), "Crazy Plane Landing" (1,6 mln zł) i "Construction Ramp Jumping" (1,4 mln zł).

BoomBit jest producentem i wydawcą gier na urządzenia mobilne.

(PAP Biznes), #BBT

kuc/ osz/

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: