Przejdź do treści

udostępnij:

BoomBit zakłada lepszy IV kw. '22; będzie rozwijać PlayEmber i BoomLand

Bumbit spodziewa się wyższych przychodów w następnych miesiącach i skupia się na wydaniu opracowywanych dotychczas gier - poinformował na konferencji prasowej dyrektor finansowy Marek Pertkiewicz. Spółka koncentruje się również na rozwoju platform PalyEmber i BoomLand.

"Spodziewamy się, że w najbliższych miesiącach nasze przychody będą rosły. (...) W listopadzie zaczęły pojawiać się kolejne gry, następne mamy na różnych etapach testów i kilka z nich powinno pojawić się w najbliższych tygodniach. Spodziewamy się, że to się pozytywnie przełoży w kolejnych miesiącach na przychody gier hyper-casual" - powiedział Pertkiewicz.

 

"Front Royal cały czas pozostaje naszym najlepiej zarabiającym tytułem w III kwartale, stanowił niemal jedną czwartą naszych przychodów. To jeszcze na pewno nie jest szczyt możliwości tej gry. Cały czas ją rozwijamy, wrócimy do intensywnego skalowania, natomiast to się zadzieje najpewniej na początku przyszłego roku" - dodał

 

Prezes BoomBit Marcin Olejarz powiedział, że soft launch Hunters of chain planowany jest na IV kwartał tego roku, a globalna premiera tytułu na początku przyszłego roku.

 

BoomBit dalej koncentruje się na rozwoju dwóch niezależnych projektów BoomLand i PlayEmebr, które są realizowane przez spółki celowe, zlokalizowane w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Łączne środki uzyskane przez spółki wynoszą obecnie 2,6 mln dolarów.

 

"Dużym wydarzeniem jest partnerstwo z Magic Eaden, który jest jednym z największych marketplace'ów NFT, rozpoczyna on współprace z naszym strategicznym partnerem - siecią Blockchain Polygon, a BoomLand został wybrany wiodącym projektem w ramach tego partnerstwa" - powiedział prezes Marcin Olejarz.

 

"Drugi projekt play&earn jest realizowany przez naszą spółkę joint venture PlayEmber. Projekt jest realizowany w środowisku platformy NEAR, z którą ściśle współpracujemy nad tym przedsięwzięciem. PlayEmeber pracuje nad SDK, które będzie umożliwiało podpięcie tradycyjnych gier mobilnych do ekosystemów blockchain" - dodał.

 

Prezes poinformował również, że obecna sytuacja finansowa pozwala myśleć spółce o kupowaniu zarówno gier, jak i studiów deweloperskich.

 

"Dzięki naszej dobrej sytuacji finansowej widzimy, że jesteśmy dobrym partnerem dla innych studiów deweloperskich, które szukają finansowania swoich projektów. W ostatnim czasie jesteśmy bardzo aktywni na tym polu i zarówno próbujemy znaleźć gry, które chcemy kupić, jak też rozważamy możliwość przejęć studiów, które rozwinęłyby nasze portfolio" - powiedział Olejarz.

 

Marek Pertkiewicz poinformował, że obecnie kilka gier BoomBit znajduje się w fazie soft launch. Spółka zakłada premierę kilku gier w okresie między grudniem, a początkiem 2023 roku.

 

"To będą gry typu merch i sportowe. Nasz portfel w tym segmencie się powiększa i spodziewamy się, że w przyszłości będzie przynosił nam więcej przychodów niż obecnie" - powiedział Pertkiewicz.

 

BoomBit w zdarzeniach jednorazowych rozpoznał w III kw. 100 proc. odpis na pożyczkach MoonDrip - spółki jont venture.

 

"W listopadzie przeprowadziliśmy na opracowywanej przez tę spółkę grze testowe kampanie, one dały wyniki poniżej naszych oczekiwań. W chwili obecnej nie mamy dalszych planów rozwoju tej gry, stąd decyzja o odpisie" - powiedział Marek Pertkiewicz.

 

BoomBit wypracował w trzecim kwartale 8,7 mln zł skorygowanej EBITDA. Narastająco po III kwartałach spółka miała 221,7 mln zł przychodów (+30 proc. rdr). W III kw. przychody wyniosły 73,6 mln zł.

(PAP Biznes), #BBT

 

mcb/ gor/

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: