Przejdź do treści

udostępnij:

BRASTER rozpoczął sprzedaż swojego rewolucyjnego urządzenia w Polsce

Właściciel rewolucyjnej technologii służącej do wsparcia diagnostyki raka piersi, rozpoczął dziś sprzedaż urządzenia BRASTER. Pierwszym dostępnym kanałem dystrybucji będzie firmowa strona internetowa. Rozpoczęcie sprzedaży było powiązane z nawiązaniem współpracy z instytucją ubezpieczeniową Nationale Nederlanden, która planuje zakupić i zaoferować System BRASTER zarówno swoim klientom, jak i pracownikom. W tym samym czasie spółka podpisała umowę sprzedaży z jedną z największych sieci aptek w Polsce - Dr Zdrowie.

– Oficjalnie uruchomiliśmy dziś własny sklep internetowy, w którym można zakupić urządzenie BRASTER wraz z abonamentem w trzech wariantach cenowych. W kolejnych tygodniach planujemy uruchomienie sprzedaży w sieciach aptecznych. Pierwszą z nich będzie Dr Zdrowie – jedna z największych, ogólnopolskich sieci aptek farmaceutycznych. W przypadku polskiego rynku, własny sklep online jak i sieci apteczne będą stanowić dla nas kluczowe kanały dystrybucji

tłumaczy Marcin Halicki, Prezes Zarządu BRASTER.
– Warto podkreślić, że wszystkie działania udało nam się zrealizować zgodnie z obietnicami, jakie składaliśmy inwestorom podczas oferty publicznej w maju 2015 r. 
dodaje.

Ustalona przez Spółkę strategia sprzedaży przewiduje, że na całkowitą cenę składa się koszt urządzenia oraz 24-miesięczny abonament w trzech wariantach cenowych. Pierwsza opcja zakłada brak opłaty początkowej (bądź symboliczna) i abonament w wysokości 45 PLN/miesięcznie przez 24 miesiące. Druga opcja zakłada wniesienie opłaty początkowej za urządzenie BRASTER w wysokości 195 PLN i abonament na poziomie 29 PLN/miesięcznie przez 24 miesiące. Trzecia opcja obejmuje wprowadzenie jednorazowej opłaty za urządzenie w kwocie 891 PLN i dostęp do usługi przez 24 miesiące. W każdym przypadku System BRASTER będzie można kupić poprzez sklep internetowy Spółki, a w późniejszym okresie również w sieciach aptecznych. Pierwszą siecią apteczną, z którą Braster nawiązał współprace jest sieć aptek Dr Zdrowie. Urządzenia mają trafić do 31 placówek na terenie całej Polski.

Spółka nawiązała również współpracę z Nationale Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeniowe na Życie S.A. (NN) w zakresie sprzedaży 110 sztuk urządzenia BRASTER wraz z abonamentem ważnym 24 miesiące. NN zobowiązało się do zakupu Systemu BRASTER w terminie 14 dni od wprowadzenia produktu do obrotu na rynku polskim. W tym celu BRASTER ma przedstawić dedykowaną ofertę sprzedaży dla pracowników Grupy Nationale Nederlanden.

– Nationale Nederlanden stanowi dla nas bardzo ważnego partnera. Zawarta umowa ma charakter rozwojowy i przewiduje możliwość zakupu większej ilości urządzeń. Liczymy jednocześnie na pozyskanie kolejnych silnych i wiarygodnych partnerów handlowych

tłumaczy Marcin Halicki.

Obecne działania firmy koncentrują się na intensywnej kampanii promocyjnej urządzenia BRASTER. Strategia komunikacji zakłada obecność produktu zarówno w internecie (przede wszystkim media społecznościowe, współpraca z blogerami, VOD, reklama display), jak i klasycznych kanałach (prasa kobieca, lokowanie produktu). Ambasadorką marki została znana aktorka Magdalena Różczka.

Opracowane przez polskich naukowców technologie wykorzystywane w urządzeniu BRASTER są objęte ochroną patentową w Polsce w wielu krajach na całym świecie. W przypadku skutecznej komercjalizacji urządzenia BRASTER na rynku polskim i międzynarodowym, biznes Spółki zacznie generować znaczące przychody, które będą miały w przyszłości kluczowy wpływ na wyniki finansowe.

O BRASTER S.A.

BRASTER S.A. – jako jedyna firma na świecie – posiada sprawdzoną technologię produkcji matryc ciekłokrystalicznych, w oparciu o którą opracowała prototyp urządzenia BRASTER – innowacyjnego medycznego testera termograficznego służącego do wczesnego wykrywania patologii piersi, w szczególności raka piersi.

Skuteczność urządzenia BRASTER została potwierdzona w przeprowadzonych w 2013 i 2016 r. badaniach klinicznych THERMACRAC i THERMAALG. Wyniki badań wskazały, że BRASTER jest skutecznym narzędziem wspierającym diagnostykę, komplementarnym wobec mammografii i ultrasonografii, które znacząco zwiększa możliwość wykrycia raka na bardzo wczesnym etapie rozwoju.

Zgodnie z ogłoszoną w listopadzie 2014 r. strategią na lata 2015-2021, urządzenie BRASTER będzie adresowane bezpośrednio do kobiet. Jednocześnie realizowany model biznesowy zakłada, że docelowo ok. 70 proc. przychodów spółki będzie generowała sprzedaż wysokomarżowych usług telemedycznych oferowanych w pakietach wraz z urządzeniem. BRASTER planuje w czwartym kwartale 2016 r. wprowadzić urządzenie do sprzedaży w Polsce, a w 2017 r. wejść na rynki Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch oraz USA. Od 2018 r. planowana jest dalsza ekspansja, m.in. na rynki innych państw Unii Europejskiej.

BRASTER S.A. w 2012 r. zadebiutowała na NewConnect, a od 2015 r. jest notowana na głównym rynku GPW.

Więcej informacji: www.BRASTER.eu

 

O systemie BRASTER .

BRASTER® to pierwszy na świecie system pomagający kobietom samodzielnie badać piersi w celu wykrycia nowotworu złośliwego. Rozwiązanie oparte jest na unikalnej matrycy ciekłokrystalicznej – patencie firmy BRASTER – oraz centrum telemedycznym, w którym analizowane są wyniki badań. System wykorzystuje termografię kontaktową do tworzenia obrazów rozkładu cieplnego piersi. Na termogramach zmiany podejrzane o charakter nowotworowy widoczne są jako barwne obszary różniące się od obszarów zdrowych intensywnością i morfologią. Dzieje się tak, gdyż nowotworowe zmiany złośliwe w procesie swojego wzrostu budują gęstą sieć naczyń krwionośnych (neoangiogeneza) odżywiających guz. Towarzyszy temu zwiększona emisja energii i podniesiona temperatura. Właśnie te obszary podwyższonej temperatury w obrębie gruczołu piersiowego rejestruje BRASTER®. Za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji tworzących system automatycznej interpretacji obrazów termograficznych różnicuje wykryte zmiany w kierunku nowotworów o charakterze złośliwym.

 

udostępnij: