Przejdź do treści

udostępnij:

Best rusza z nową kampanią - firma pomaga spłacać długi swoich klientów

BEST, jeden z liderów rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce, rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię reklamową. Celem jest zwiększenie świadomości marki oraz dotarcie do klientów i przekonanie ich do nawiązania kontaktu z firmą. W ramach działań marketingowych przez miesiąc BEST całkowicie umarza zadłużenie jednej osobie dziennie.

BEST stawia na nowoczesne narzędzia komunikacji i Internet. W kampanii reklamowej wykorzystane zostaną działania content marketing, reklamy na największych portalach internetowych oraz aktywność w mediach społecznościowych.


Firma stale zwiększa skalę działalności. Obecnie obsługujemy zadłużenie blisko miliona Polaków o łącznej nominalnej wartości przekraczającej 11 mld zł. Poprzez działania reklamowe chcemy dotrzeć do naszych klientów z prostą, ale ważną informacją: dogadajmy się. Pokazujemy, że nawiązanie z nami kontaktu to pierwszy krok, który warto wykonać, by zmienić jakość swojego życia

mówi Krzysztof Borusowski, prezes zarządu BEST.

Osią kampanii reklamowej jest konkurs „Wygraj BEST spłatę”, który rozpoczął się 8 listopada. Codziennie przez miesiąc jednej osobie spośród wszystkich, którzy zgłoszą się do firmy za pomocą odpowiedniego formularza kontaktowego, zostanie umorzone całe zadłużenie. Pozostali którzy się zgłoszą w ramach gwarantowanej nagrody pocieszenia uzyskają częściowe umorzenie długu. Nagradzani są autorzy najciekawszych i najbardziej twórczych odpowiedzi na pytanie: "Dlaczego właśnie mi powinno zostać umorzone zadłużenie?”

W listopadzie obchodzimy Ogólnopolski Dzień bez Długów. Ustanowiony z myślą o zadłużonych, ma być inspiracją do aktywnej próby rozwiązania problemów finansowych. My dajemy naszym klientom dodatkowy bodziec – gwarantowane umorzenie części długu, a dla najbardziej kreatywnych całkowite oddłużenie

mówi Barbara Rudziks członek zarządu BEST odpowiedzialna m.in. za działania marketingowe.

Celem działań jest nawiązanie kontaktu z grupą klientów, którzy do tej pory unikali firmy. Poprzez kampanię reklamową połączoną z umarzeniem części zadłużenia BEST chce pokazać, że firma stawia na dialog z klientami i dąży do rozwiązania problemów w sposób ugodowy, a w konsekwencji pomaga wyjść z długów i rozwiązać problem rzutujący na codzienne funkcjonowanie na płaszczyźnie rodzinnej i zawodowej.

Kampania została przygotowana we współpracy z agencją reklamową Sales&More.

Ogólne informacje o BEST

BEST S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 1997 r., specjalizującą się w obrocie i zarządzaniu wierzytelnościami nieregularnymi. Grupa BEST aktywnie inwestuje w portfele wierzytelności (przede wszystkim bankowe) z wykorzystaniem funduszy sekurytyzacyjnych oraz świadczy usługi windykacyjne na zlecenie – na rzecz banków, firm telekomunikacyjnych, energetycznych oraz innych podmiotów oferujących usługi masowe.

Połączenie kompetencji z zakresu windykacji należności oraz tworzenia i zarządzania funduszami inwestycyjnymi pozwoliło skupić wszystkie elementy modelu biznesowego w jednej grupie kapitałowej.

Łączna wartość nominalna zarządzanych przez BEST wierzytelności własnych oraz należących do innych podmiotów wynosi ponad 11 mld zł (stan na 30 czerwca 2016 r.). W 2015 r. Grupa BEST wypracowała 82,2 mln zł zysku netto przy przychodach operacyjnych w wysokości 140,1 mln zł.

Źródło BEST S.A.  #BST

udostępnij: