Przejdź do treści

udostępnij:

Bikershop planuje rozszerzyć asortyment oferowanego sprzętu sportowego

Bikershop odnotował 30-proc. wzrost sprzedaży rowerków dziecięcych r/r w pierwszych trzech kwartałach, poinformował prezes Stanisław Kwiecień. W IV kw. sprzedaż powinna utrzymać podobną dynamikę.

Odnotowaliśmy znaczące zainteresowanie dziecięcymi rowerami i akcesoriami, których wartość sprzedaży wzrosła średnio o ponad 20% w sprzedaży detalicznej i hurtowej. Marka Puky - rowerki dziecięce - odnotowała ponad 30-proc. wzrost sprzedaży rok do roku

powiedział Kwiecień podczas czatu inwestorskiego zorganizowanego przez ISBnews.

Bikershop oferuje oprócz sprzętu rowerowego, także zimowy, biegowy i specjalistyczny triathlonowy, zarówno marek własnych, m.in. Creon, Boplight, Bop Components, Boptools, Boplock czy Oscar, jak i brandów takich jak m.in. KTM, Sigma, Zefal, Cratoni, Axa.

W naszej ofercie mamy poza sprzętem rowerowym sprzęt zimowy, biegowy i specjalistyczny triathlonowy. Nie planujemy znaczącej rozbudowy oferty o inne dyscypliny, ale biorąc pod uwagę, że cieszą się one bardzo dużym zainteresowaniem mamy plany zwiększenia oferty

zapewnił Kwiecień.

Bikershop to polski dystrybutor sprzętu sportowego, akcesoriów oraz odzieży sportowej, produkowanych przez światowych producentów rowerowych, narciarskich, snowboardowych oraz triathlonowych. W 2015 r. spółka osiągnęła przychody w wysokości 111,5 mln zł i wypracowała zysk netto na poziomie 5,4 mln zł. Prognozy na cały 2016 przewidują osiągnięcie 160 mln zł przychodów przy 7,5 mln zł zysku netto.

(ISBnews)

udostępnij: