BRIJU dynamicznie rozwija sieć sprzedaży. Na koniec roku sieć sklepów będzie liczyć 45 salonów | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
29 lis 2016, 14:40

BRIJU dynamicznie rozwija sieć sprzedaży. Na koniec roku sieć sklepów będzie liczyć 45 salonów

Notowana na GPW jubilerska spółka BRIJU kończy realizację tegorocznego planu rozwoju sieci sprzedaży. W 2016 r. zostanie otwartych łącznie 15 sklepów pod marką BRIJU. Dzięki temu na koniec roku w całym kraju będzie funkcjonowało 45 salonów.

W tym roku BRIJU dynamicznie powiększało własną sieć sprzedaży. Dzięki 15 nowym otwarciom, na koniec roku łączna powierzchnia wzrośnie z 2,2 tys. m kw. na początku roku do 3,1 tys. m kw. Ostatnie w tym roku otwarcie zaplanowano na grudzień i będzie mało miejsce w centrum handlowym „Galeria Sandomierz” w Sandomierzu. Wcześniej planowane jest otwarcie salonów w Szczecinie, Mysłowicach, Sochaczewie i Oleśnicy. Obecnie sieć sprzedaży liczy 40 sklepów BRIJU.

Możemy dziś oficjalnie potwierdzić sukces tegorocznego planu rozwoju sieci sprzedaży. Podpisaliśmy umowę na ostatnią lokalizację, dzięki czemu w całości uda nam się zrealizować ambitny plan otwarć nowych salonów. W tym roku liczba sklepów BRIJU wzrośnie z 30 w styczniu do 45 na koniec grudnia. Obecnie skupiamy się na realizacji planowanych otwarć nowych salonów i odpowiednim wykorzystaniu okresu przedświątecznych zakupów.

powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU.

W tym roku BRIJU otworzyło już 10 salonów zlokalizowanych w galeriach handlowych m.in. w Poznaniu, Katowicach, Wrześni, Głogowie, Tomaszowie Mazowieckim i Gliwicach. Jednocześnie spółka ma już ok. 10 umów na nowe otwarcia w 2017 r. Nowe salony BRIJU pojawią się m.in. w Krakowie, Cieszynie, Wejherowie, Tychach i Kołobrzegu.

Ostatni kwartał roku to okres tradycyjnie najlepszej sprzedaży dla spółek z branży jubilerskiej. W ramach przygotowań do tego okresu BRIJU nie tylko otwiera kolejne salony, ale również dopasowuje ofertę do potrzeb i upodobań klientów. W ostatnim czasie BRIJU uzupełniło portfolio najpopularniejszych kolekcji o nowe produkty oraz wprowadziło zupełnie nowe kolekcje biżuterii modowej.

O BRIJU S.A.:

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją oraz sprzedażą detaliczną wysokiej jakości wyrobów jubilerskich. Drugim segmentem działalności BRIJU jest handel hurtowy i obróbka kruszców metali szlachetnych – głównie złota i srebra.

Działalność jubilerska jest kontynuacją blisko 100-letniej tradycji jubilerskiej rodziny Piotrowskich. Od 2011 r. produkcja odbywa się pod marką BRIJU, a od 2013 r. Spółka rozwija własną sieć sprzedaży, która obecnie liczy 39 sklepy pod marką BRIJU. Asortyment Spółki obejmuje klasyczne i nowoczesne kolekcje biżuterii. BRIJU, we współpracy ze znanymi projektantami, tworzy również oryginalne kolekcje modowe.

Jako jedna z nielicznych spółek na polskim rynku BRIJU posiada własny zakład produkcyjny z nowatorskim systemem produkcji, wykorzystującym najlepsze światowe technologie i sprzęt. Własny zakład umożliwia elastyczne reagowanie na coraz szybciej zmieniające się trendy modowe.  

Źródło: BRIJU #BRI

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości