Przejdź do treści

udostępnij:

Pharmena podpisuje nowy kontrakt na sprzedaż dermokosmetyków i rozwija działalność na Bliskim Wschodzie

Pharmena, biotechnologiczna spółka notowana na rynku NewConnect, podpisała kontrakt na sprzedaż dermokosmetyków z odbiorcą z Bangladeszu. Produkty w pierwszej kolejności będą sprzedawane w krajach Bliskiego Wschodu, a docelowo mają być dystrybuowane na 49 rynkach na świecie. Umowa handlowa ma charakter umowy istotnej, dzięki czemu w ciągu najbliższych lat może mieć znaczący wpływ na zwiększenie przychodów ze sprzedaży.

- Nieustannie rozwijamy działalność w ramach dystrybucji dermokosmetyków z kontrahentami zewnętrznymi. Zamierzamy również w kolejnych latach konsekwentnie zwiększać skalę operacji za granicą. Naszym celem strategicznym jest rozbudowa bazy zagranicznych klientów i dywersyfikacja przychodów. Prowadzimy jeszcze kilka rozmów biznesowych. Aktualnie są to rozmowy z krajami UE i Azji.

powiedział Konrad Palka, prezes Pharmena S.A.

W ramach umowy Pharmena będzie sprzedawać innowacyjne dermokosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry pod marką własną klienta (private label).

Nowym partnerem Spółki jest firma z Bangladeszu z siedzibą w Dhaka . W regionie Bliskiego i Dalekiego Wschodu jest znaczącą i cenioną firmą farmaceutyczną. Ponadto to spółka publiczna z rocznymi obrotami na poziomie stu kilkudziesięciu milionów dolarów. Obecnie sprzedaje produkty na ponad 50 rynkach na świecie.

W ciągu niespełna dwóch lat Pharmenie udało się zbudować solidną bazę zagranicznych klientów. Produkty spółki można znaleźć w takich krajach jak: Korea Południowa, Indie, Tajwan, Kanada, Ukraina oraz Czechy. Ekspansja na nowe rynki zbytu poza granice kraju stanowi jeden z elementów realizacji strategii spółki w zakresie poszerzenia kanałów dystrybucji dermokosmetyków. Dzięki rosnącej dywersyfikacji sprzedaży Pharmena zmniejsza zależność od poszczególnych partnerów handlowych
i tym samym ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej.

O Pharmenie:

Publiczna spółka biotechnologiczna, głównym obszarem działalności której jest opracowywanie i komercjalizacja innowacyjnych produktów powstałych na bazie opatentowanej fizjologicznej i naturalnej substancji czynnej 1-MNA. Realizuje projekty w obszarach dotyczących prowadzenia badań klinicznych nad innowacyjnym lekiem przeciwmiażdżycowym, produkcji innowacyjnych dermokosmetyków i wdrożeniu na rynek innowacyjnego suplementu diety stosowanego do zaspokajania szczególnych potrzeb żywieniowych w profilaktyce miażdżycy.

Spółka od 2008 r. notowana jest na rynku NewConnect.

Źródło: Pharmena #PHR

udostępnij: