UNIMOT: pierwszy kwartał 2017 r. lepszy o 70% od I kwartału 2016 r. pod względem przychodów | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
21 kwi 2017, 13:24

UNIMOT: pierwszy kwartał 2017 r. lepszy o 70% od I kwartału 2016 r. pod względem przychodów

Zarząd Spółki UNIMOT S.A. opublikował właśnie przychody ze sprzedaży netto za miesiąc marzec 2017 w ujęciu jednostkowym w wysokości 257 803 tys. zł. Przychody uzyskane w marcu 2017 r. są wyższe o ponad 60% od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie roku poprzedniego (marzec 2016 r. – 160 912 tys. zł) i wyższe o około 52 % od przychodów osiągniętych w miesiącu poprzednim (luty 2017 r. – 169 543 tys. zł.) Wartość przychodów netto narastająco za 3 miesiące 2017 r. wynosi 642 287 tys. zł i jest większa o około 70% od wartości uzyskanej w analogicznym okresie roku poprzedniego (styczeń – marzec 2016 r. – 378 099 tys. zł) .

Na tak wysoki poziom przychodów miało wpływ kilka czynników między innymi bardzo dobre wyniki sprzedażowe w segmencie oleju napędowego oraz zawarcie nowych kontraktów przez dział biopaliw. Na uwagę zasługują również utrzymujące się dobre wyniki sprzedaży w segmencie gazu LPG. Osiągnięty poziom przychodów dobrze prognozuje na dalszą część roku szczególnie, że zazwyczaj w 1 kwartale mamy do czynienia ze zmniejszeniem obrotów wynikającym z sezonowości sprzedaży paliw oraz lepszym zbilansowaniem rynku przez rodzimych producentów.

komentuje Robert Brzozowski Prezes UNIMOT S.A.

O spółce:

UNIMOT S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych, specjalizującą się w obrocie olejem napędowym, biopaliwami, gazem płynnym (LPG), gazem ziemnym (w tym LNG) oraz energią elektryczną. Firma zaopatruje w paliwa płynne i gazowe takie sektory jak: transport, logistyka, usługi, rolnictwo, przemysł oraz odbiorców indywidualnych i hurtowych. UNIMOT S.A. jest członkiem międzynarodowego stowarzyszenia AVIA International, zrzeszającego 90 firm z 14 krajów Europy, które zajmują się produktami petrochemicznymi i energetycznymi. UNIMOT ma prawo sprzedawać takie produkty na polskim rynku pod marką AVIA. Nowoczesne technologie, fachowa wiedza oraz najwyższa jakość produktów pozwalają Spółce dostosować ofertę do zmieniających się potrzeb klientów krajowych i zagranicznych. 

Źródło: Spółka. #UNT

Ostatnie wiadomości