Grupa IMS, lider rynku marketingu sensorycznego, prognozuje że w 2017 r. osiągnie 47,5 mln zł skonsolidowanych przychodów i 7,0 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. Będzie to oznaczało wzrost o odpowiednio 10% i 23% w stosunku do wyników z poprzedniego roku.
Zgodnie z prognozą przedstawioną przez spółkę zysk operacyjny wzrośnie o 27% do 9,5 mln zł, a wynik EBITDA o 24% do 13,5 mln zł.
„Podtrzymujemy nasze cele średnioterminowe, które zakładają m.in., że wynik EBITDA wyniesie 13,5 mln zł w bieżącym roku, 16,5 mln zł w 2018 r., a w 2019 r. wzrośnie do 20 mln zł. Mając już dokładny obraz I kwartału prezentujemy bardziej dokładną prognozę, żeby dać inwestorom jak najbardziej precyzyjną informację o naszych założeniach i planach”
W 2016 r. Grupa IMS zanotowała 5,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypadającego na akcjonariuszy jednostki dominującej. Skonsolidowane przychody wyniosły 43,2 mln zł, a wynik EBITDA 10,9 mln zł.
O Spółce
IMS S.A. – to działający do 16 lat w Polsce i Europie lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju korzystnie wpływając na komfort zakupów i na zachowanie klientów. IMS obecnie to grupa firm. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży realizowane są przez spółkę matkę (IMS S.A.). Usługi mediowe rozumiemy jako sprzedaż reklam w miejscu sprzedaży, głównie w Galeriach Handlowych. Ponadto IMS działa w oparciu o szerokie kompetencje technologiczne (IMS r&d) oraz z zakresu organizacji imprez (IMS events).
Źródło: Spółka, #IMS