IMS zamierza być jednym z liderów marketingu sensorycznego w Europie. Nie wyklucza akwizycji
IMS, lider rynku marketingu sensorycznego w Polsce, dąży do rozszerzenia obsługi rynków zagranicznych. Jednym z głównych celów strategicznych spółki jest zdobycie pozycji lidera w Europie w zakresie marketingu sensorycznego.
Już teraz IMS działa na terenie Słowacji, Czech, Niemiec, Bułgarii, Węgier, Rumunii, Austrii, Chorwacji, Hiszpanii i Szwajcarii. Zamierza zintensyfikować działania zagranicą w celu obsługi coraz większej liczby punktów handlowych w Europie.
W Polsce już jesteśmy liderem, ale bardzo nam zależy by być, w perspektywie kilku najbliższych lat, co najmniej numerem dwa z naszej branży w Europie
Plany rozwoju opierają się w dużym stopniu na ekspansji zagranicznej wraz z partnerami biznesowymi pozyskanymi w Polsce. Przykładowo, IMS współpracuje z CCC przy otwieraniu nowych sklepów zagranicą.
Drugim sposobem na znaczne przyspieszenie ekspansji zagranicznej są akwizycje europejskich spółek. IMS zamierza je finansować głównie z własnych środków i długu. Jednak zarząd nie wyklucza też małej emisji akcji pod ewentualne cele akwizycyjne:
Nie wykluczamy drobnej emisji pod akwizycje, ale przede wszystkim zamierzamy finansować je długiem
O Spółce:
IMS S.A. – to działający do 16 lat w Polsce i Europie lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju korzystnie wpływając na komfort zakupów i na zachowanie klientów. IMS obecnie to grupa firm. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży realizowane są przez spółkę matkę (IMS S.A.). Usługi mediowe rozumiemy jako sprzedaż reklam w miejscu sprzedaży, głównie w Galeriach Handlowych. Ponadto IMS działa w oparciu o szerokie kompetencje technologiczne (IMS r&d) oraz z zakresu organizacji imprez (IMS events).
Źródło: Strefa Inwestorów