Kolejny kamień milowy LiveChat Software: ponad 20 tys. klientów | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
02 cze 2017, 14:22

Kolejny kamień milowy LiveChat Software: ponad 20 tys. klientów

W maju liczba klientów LiveChat Software wzrosła o 505 firm. Dzięki temu spółka przekroczyła strategiczny poziom 20 tys. klientów. Maj był trzecim miesiącem z rzędu, w którym liczba klientów wrocławskiej spółki wzrosła o ponad 500 netto.

Według stanu na 1 czerwca LiveChat Software ma już dokładnie 20.282 klientów. To o 505 więcej niż na koniec poprzedniego miesiąca i o ponad 31% więcej niż przed rokiem.

„Potrzebowaliśmy około 5 lat, żeby zebrać pierwsze 10 tys. klientów. Podwojenie tej liczby zabrało nam już tylko 2 lata i 2 miesiące. To dla nas ważny moment, ale koncentrujemy się na tym, żeby nadal rosnąć jak najszybciej”

powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Z rozwiązania LiveChat korzystają klienci z ok. 140 krajów. Wśród nich są m.in.: Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks).

„Z danych zebranych przez nas m.in. w ‘Customer Service Report 2017 wynika, że np. amerykańskie spółki wykorzystujące nasze rozwiązanie osiągają dzięki niemu satysfakcję konsumencką na poziomie blisko 91%. Takie wyniki cieszą, a także przekładają się na nagrody i wyróżnienia dla naszego rozwiązania”

powiedział szef marketingu LiveChat Software Szymon Klimczak.

Niedawno LiveChat Software zdobył wyróżnienie SalesTech Product Award. Rozwiązanie LiveChat zostało uznane za najlepsze w kategorii „Customer Engagement”. Nagrody SalesTech są przeznaczone dla najlepszych firm i produktów technologicznych, które wspierają proces sprzedaży. Tymczasem dzienniki „Rzeczpospolita” i „Parkiet” przyznały spółce tytuł „Najbardziej Dynamiczna Spółka – Przyszłość Polskiej Gospodarki”.

O Spółce:

LiveChat Software S.A. to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma ponad 20 tys. klientów z ponad 140 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Samsung, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy’s, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a w listopadzie 2015 r. jej kapitalizacja przekroczyła poziom miliarda złotych.

Źródło: Spółka, #LVC

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości