HubStyle publikuje wyniki sprzedażowe za maj | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
07 cze 2017, 08:50

HubStyle publikuje wyniki sprzedażowe za maj

Przychody HubStyle, właściciela popularnych marek odzieżowych i multi-kanałowego dostawcy ruchu zakupowego dla e-commerce, w pięciu miesiącach 2017 r. wzrosły o 11 proc. i wyniosły 8,4 mln zł. W okresie styczeń-maj 2017 r. w kluczowym segmencie odzieżowym sprzedaż wzrosła o 18 proc. HubStyle wprowadziła nowe kolekcje dla swoich marek oraz ułatwienia w social media dla klientów dokonujących zakupów.

W maju 2017 r. przychody całej Grupy HubStyle wyniosły 1,3 mln wobec 1,6 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Od początku bieżącego roku Grupa wygenerowała przychody na poziomie 8,4 mln zł, co oznacza 11 proc. wzrost porównując z tym okresem roku poprzedniego.

Segment sprzedaży odzieży, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., w maju 2017 r. wygenerował przychody w wysokości 0,7 mln zł wobec 1,0 mln zł w tym samym miesiącu 2016 r. W okresie styczeń-maj bieżącego roku przychody HubStyle w segmencie odzieżowym wzrosły o 18 proc. do poziomu 4,3 mln zł.

„Wyniki za maj nie są dla nas satysfakcjonujące mając na uwadze obraną przez nas strategię rozwoju. W związku z tym podjęliśmy już szereg działań aby jak najszybciej przywrócić całą Grupę na ścieżkę dalszych wzrostów. Mamy nadzieję, że efekty będą widoczne już w najbliższych raportowanych okresach”

mówi Wojciech Czernecki, Prezes Zarządu HubStyle SA.

W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest multi-kanałowy dostawca ruchu zakupowego dla e-commerce, spółka Nokaut.pl, w okresie styczeń-maj 2017 r. odnotowano przychody w wysokości 4,1 mln zł, co oznacza, że były o 4 proc. wyższe w porównaniu z tym okresem poprzedniego roku. W maju bieżącego roku segment ten wygenerował 0,6 mln zł wobec 0,8 mln zł w tym samym miesiącu poprzedniego roku.

25 maja 2017 r. Rada Nadzorca HubStyle S.A. delegowała przewodniczącego RN, Pana Wojciecha Czerneckiego do składu Zarządu Spółki powierzając mu funkcję Prezesa. Pan Czernecki posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie oraz szeroką wiedzę z obszaru planowania strategicznego, zarządzania rozwojem biznesu i marketingu internetowego. Jest jednym ze współzałożycieli spółki HubStyle S.A. i jej głównym akcjonariuszem, w której od 2006 r. do 2013 r. pełnił funkcję Prezesa Zarządu. Był również jednym ze współzałożycieli spółki Morizon S.A., gdzie od 2010 r. do 2014 r. pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej. W okresie 2008-2009 pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej spółki SklepyFirmowe.pl Sp. z o.o.

O Grupie:

Grupa HubStyle to nowoczesne i innowacyjne przedsiębiorstwo na miarę XXI wieku. Jesteśmy dynamiczną spółką, która z roku na rok odnotowuje wzrost udziału w rynku, stwarzając tym samym coraz to lepsze perspektywy dla naszych akcjonariuszy. HubStyle koncentruje się na dynamicznie rosnących obszarach e-commerce: budowie silnego portfolio własnych marek lifestylowych oraz prowadzeniu platformy internetowej służącej do komunikacji pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Nasz zespół składa się wyłącznie z profesjonalistów, którzy dokładają wszelkich starań, aby HubStyle utrzymała pozycję lidera rynkowego oraz kontynuowała swój rozwój.

Sugarfree to marka oferująca modne sukienki, które są projektowane i szyte w Polsce. W naszej kolekcji znajdują się zarówno sukienki na specjalne okazje jak i na co dzień. Staramy się szybko reagować na zmieniające się trendy i często aktualizować ofertę, by dostarczać naszym Klientkom najmodniejsze fasony i wzory danego sezonu. Bardzo duży nacisk kładziemy na szybką i profesjonalną obsługę klienta, dzięki czemu zyskujemy wiele pozytywnych opinii na temat działania naszego sklepu internetowego.

Marka Cardio Bunny została stworzona dla młodych kobiet które aktywnie spędzają wolny czas. Marka wychodzi naprzeciw modzie bycia fit oraz zdrowemu trybowi życia, oferując swoim klientkom sportowe ubrania, które są noszone również poza siłownią. Przewagą Cardio Bunny nad innymi markami jest oferta kobiecych i modnych ubrań na siłownię.

Źródło: Spółka, #HUB

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości