Osiem letnich premier Artifex Mundi | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
07 lip 2017, 12:47

Osiem letnich premier Artifex Mundi

Giełdowa spółka w III kwartale planuje wprowadzić na platformy mobilne oraz PC cztery nowe gry HOPA. Do końca września Artifex Mundi chce również wydać konsolowe wersje trzech znanych już graczom tytułów, z których jeden - Eventide 2: The Sorcerer’s Mirror, trafi latem zarówno na PS4 jak i na Xbox One.

- Stabilny wzrost segmentu gier HOPA Artifex Mundi jest fundamentem rozwoju naszej firmy. Plan na 2017 r. zakłada wprowadzenie do sprzedaży nawet 15 nowych tytułów gier HOPA, wobec 48 tytułów, jakie mieliśmy w portfelu gier na koniec 2016 r. Jesteśmy na najlepszej drodze, by ten plan zrealizować. Równolegle do powiększania portfela gier pracujemy nad tym, by w pełni wykorzystać rynkowy potencjał znanych już graczom gier z naszego portfela, wprowadzając je na nowe platformy, z konsolami PS4 i Xbox One na czele

komentuje Tomasz Grudziński, prezes Artifex Mundi.

Do końca września Artifex Mundi wprowadzi do sprzedaży szóstą część gry The Secret Order, jednego z bestsellerów spółki, o tytule Bloodline, jak również trzecią odsłonę serii Eventide - Legacy of Legends. Do sprzedaży trafią również dwa zupełnie nowe tytuły HOPA: Tiny Tales: Heart of the Forest i Myth Seekers: The Legacy of Vulcan.

W III kwartale Artifex Mundi planuje wydać na platformę PS4 popularne Lost Grimoires: Stolen Kingdom, Grim Legends 2: Song of the Dark Swan i Eventide 2: The Sorcerer’s Mirror. Ostatni z tytułów zostanie również wydany na Xbox One.

Prezes giełdowej spółki przypomina, że równolegle do działalności wydawniczej w segmencie HOPA Artifex Mundi rozwija działalność deweloperską.

- Konsekwentnie pracujemy nad nowymi tytułami wydawanymi w formule free-2-play, jak również grami premium z gatunków innych niż HOPA. W czerwcu przeprowadziliśmy soft-launch kolejnej już gry free-2-play - Spellblade: Match-3 Puzzle RPG. Mamy potencjał, by do końca roku wprowadzić w tej formule na rynek jeszcze dwa tytuły komercjalizowane w formule F2P 

dodaje Tomasz Grudziński.

Spellblade to gra łącząca gameplay logiczny z rodziny match-3 z nostalgicznie erpgowym zbieraniem przedmiotów i rozwojem bohatera w świecie fantasy pełnym potworów i magii. Spellblade jest piątą grą free-to-play Artifex Mundi, będącą obecnie w fazie soft-launchu.

O spółce

Artifex Mundi S.A. to wiodący wydawca oraz producent gier przygodowych na świecie, obecny na rynku od 2007 r. Do tej pory spółka wprowadziła do sprzedaży ponad 50 gier, dostępnych zarówno na urządzeniach mobilnych, konsolach, jak i komputerach. Artifex Mundi jest jednym z globalnych liderów w segmencie gier typu HOPA (Hidden Object Puzzle Adventure), produkując i wydając tytuły własne oraz stworzone przez innych deweloperów. Wśród najbardziej znanych produkcji znajdują się serie gier: Enigmatis, Grim Legends, Time Mysteries: Inheritance, Nightmares from the Deep. Obecnie spółka zatrudnia ok. 140 pracowników.

W 2016 r. Artifex Mundi S.A. wypracowała 22,7 mln zł przychodów i 5,6 mln zł zysku netto.

Źródło: Spółka, #ART

Ostatnie wiadomości