Przejdź do treści

udostępnij:

CS Group, lider marketingu online, planuje debiut na GPW jeszcze w tym roku

CS Group Polska S.A., lider marketingu online dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego. W najbliższych miesiącach Spółka planuje przeprowadzić pierwszą publiczną ofertę akcji i zadebiutować na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Przeprowadzenie pierwszej publicznej oferty planowane jest na IV kwartał 2017 roku lub I kwartał 2018 roku. Szczegółowe informacje dotyczące oferty będą zawarte w prospekcie emisyjnym, który zostanie opublikowany po zatwierdzeniu go przez KNF.

CS Group oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu online dedykowane małym i średnim przedsiębiorcom (MŚP), doradzając im w wyborze optymalnego rozwiązania zwiększającego ich rozpoznawalność w Internecie, a także oferując narzędzia analityczne wspomagające rozwój ich biznesu.

Jest to możliwe przede wszystkim poprzez podejmowanie działań w obszarze Aktywnego Marketingu Internetowego, które umożliwiają wzrost widoczności stron internetowych klienta w organicznych (SEO) i płatnych (SEM) wynikach wyszukiwania w sieci z wykorzystaniem fraz istotnych dla danego klienta. W ramach Aktywnego Marketingu Online Spółka oferuje także efektywną komunikację multi channel, w tym w mediach społecznościowych (m.in. na Facebooku i Twitterze), materiały video oraz unikalne treści (content).

Działając w obszarze Web Presence, CS Group zajmuje się natomiast budowaniem podstawowej obecności MŚP w Internecie poprzez tworzenie i poprawę stron internetowych oraz zamieszczenie interaktywnej prezentacji firmy na portalach informacyjnych będących własnością Spółki – pkt.pl i biznesfinder.pl, o łącznym zasięgu przekraczającym 2 mln użytkowników w skali miesiąca.

Złożenie prospektu emisyjnego w KNF i planowany debiut na GPW są bez wątpienia bardzo ważnym momentem w historii działalności CS Group i mają kluczowe znaczenie dla naszej długoterminowej strategii rozwoju. Mamy nadzieję, że już niedługo dołączymy do grona spółek publicznych, co wzmocni naszą wiodącą pozycję na rynku marketingu online dla MŚP w Polsce i będzie potwierdzeniem najwyższych standardów biznesowych, jakimi kierujemy się w naszej działalności. Wierzymy, że inwestorzy docenią, nasze unikalne usługi (począwszy od prostych rozwiązań typu Web Presence do bardziej złożonych usług Aktywnego Marketingu Internetowego), a także silne podstawy do dalszego wzrostu. Nasza działalność opiera się bowiem na pełnej wiedzy o pozycji MŚP w Internecie, wynikającej ze szczegółowej analizy działań podejmowanych przez firmy z tego sektora oraz osobistego kontaktu 140 doradców z ponad 500 tys. przedsiębiorców rocznie. Rynek marketingu online rośnie w dynamicznym tempie, co niewątpliwie będzie sprzyjało dalszemu rozwojowi naszej spółki w najbliższych latach

mówi Piotr Strzałkowski, Prezes Zarządu CS Group Polska S.A.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w działalności na rynku marketingu online, dogłębnemu zrozumieniu potrzeb MŚP, a także stałemu monitorowaniu ich działań w Internecie za pomocą własnego systemu Business Inteligence, CS Group oferuje kompletne portfolio usług dopasowanych do potrzeb tego sektora. Spółka posiada ponad 7 tys. klientów z obszaru Aktywnego Marketingu Internetowego oraz ponad 24 tys. klientów w obszarze Web Presence. Skala jej działalności przekłada się na umiejętność zidentyfikowania potrzeb marketingowych i zarekomendowania najbardziej skutecznych rozwiązań dedykowanych firmom z sektora MŚP.

Nasze wieloletnie doświadczenie we współpracy z MŚP pokazuje, że Internet jest najefektywniejszym medium reklamowym dla firm z tego sektora. Warto zauważyć, że aż 75% z nich decyduje się na zlecenie tego typu działań wyspecjalizowanym firmom zewnętrznym, takim jak nasza (model do it for me). Jako jedyni posiadamy tak kompleksową wiedzę o MŚP w Polsce, dzięki czemu możemy zaproponować optymalne rozwiązania w zakresie marketingu online, a następnie zrealizować je opierając się na własnych zasobach. Dysponujemy kompletnym portfolio usług odpowiadających na potrzeby tego sektora, co bez wątpienia stanowi jedną z naszych najważniejszych przewag konkurencyjnych

dodaje Michał Wrzesiński, Dyrektor Strategii i Rozwoju, CS Group Polska S.A.

Zespół CS Group tworzy ponad 500 pracowników posiadających wieloletnie doświadczenie w marketingu online, w tym około 140 doradców klienta, którzy pomagają w wyborze optymalnej strategii działań dla MŚP z całej Polski, a także ponad 200 osób zajmujących się realizacją usług na rzecz MŚP w Internecie.

Źródło: Spółka


 

udostępnij: