Enter Air zakończył proces wymiany floty na samoloty nowszej generacji
Enter Air oficjalnie pożegnał ostatni z ośmiu użytkowanych w swojej historii samolotów Boeing 737-400 i zakończył tym samym proces wymiany floty na samoloty nowszej generacji. W 2018 r. do floty dołączą pierwsze samoloty 737-8 MAX.
Celem procesu wymiany floty jest zwiększenie rentowności i zdolności operacyjnych Grupy. Od końca 2016 r. stopniowo oddawaliśmy Boeingi 737-400, a w ich miejsce sprowadziliśmy B737-800. Aktualnie nasza flota jest jednolita i składa się z 17 Boeingów 737-800 - mówi Grzegorz Polaniecki, członek zarządu i dyrektor generalny Enter Air. – Przed sezonem lato 2018 flota zostanie wzmocniona minimum dwoma Boeingami 737-800, a już pod koniec przyszłego roku będziemy latać dwoma najnowocześniejszymi Boeingami 737-8 MAX
Enter Air zakończył proces wymiany ośmiu samolotów 737-400 na maszyny nowszej generacji. Siedem Boeingów 737-400 opuściło flotę w czwartym kwartale 2016 r., a ostatni został wycofany, po sezonie Lato 2017. Flota Enter Air to aktualnie 17 samolotów typu 737-800.
Enter Air ma również zamówienie na sześć najnowocześniejszych samolotów Boeing 737-8 MAX, a pierwsze dwa z nich dołączą do floty już pod koniec 2018 r. Spółka nie wyklucza też powiększenia floty jeszcze przed sezonem lato 2018 ze względu na duży popyt ze strony touroperatorów.
O Enter Air
Enter Air jest największą czarterową linią lotniczą działającą w Polsce i jednocześnie największym prywatnym przewoźnikiem lotniczym w naszym kraju. Grupa realizuje połączenia dla czołowych polskich i zagranicznych biur podróży latając w ponad 30 krajach od Islandii i Portugalii po Kenię. Flota Enter Air składa się z 17 samolotów Boeing 737-800. Przewoźnik posiada pięć stałych baz operacyjnych w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Paryżu oraz kilka baz sezonowych, m.in. w Manchesterze, Londynie i Tel Awiwie.
Źródło: Spółka, #ENT