Przejdź do treści

udostępnij:

Innowacyjne projekty i optymalizacja Grupy – SARE podsumowuje trzy kwartały 2017 roku

Przychody Grupy SARE w trzech kwartałach 2017 r. wzrosły o ponad 15% do 33,11 mln zł. Grupa koncentrowała się w tym okresie m.in. na pracach rozwojowych, których efekty pozwalają skokowo poprawić jej klientom efekty kampanii marketingowych, co ma bezpośrednie przełożenie na wzrost ich sprzedaży.

„Największą siłą naszych rozwiązań jest to, że bezpośrednio wspierają one sprzedaż. Prace rozwojowe zrealizowane w tym roku znacząco zwiększają efektywność naszych rozwiązań. Stale pracujemy też nad akwizycjami i rozwojem start-upów, które są projektami z potencjałem do wzmocnienia naszego biznesu i wzbogacenia oferty”

powiedział prezes Dariusz Piekarski.

Grupa SARE ma bardzo duże sukcesy w rozwijaniu tego typu projektów. W tegorocznym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE należąca do Grupy spółka INIS znalazła się na 27. miejscu, a Salelifter uplasował się na 6. miejscu w kategorii „Rising Star”. Było to możliwe, dzięki skokowemu wzrostowi przychodów tych firm.

„Bardzo dobra sytuacja finansowa daje nam potencjał do realizacji strategii wzrostu poprzez przejęcia. Po bardzo uważanym badaniu due diligence zrezygnowaliśmy wprawdzie z przejęcia aktywów Gadu-Gadu, ale dołączyliśmy do naszej Grupy spółkę Marketnews24, która specjalizuje się w produkcji i dystrybucji kontentu wideo i dzięki temu świetnie uzupełnia inne nasze zasoby” 

skomentował Dariusz Piekarski.

Pod koniec października Zarząd SARE przedstawił plan połączenia Teletarget z Salelifter.

„Połączenie tych spółek to przykład działania mającego na celu optymalizację nie tylko struktury kapitałowej naszej Grupy ale także operacyjnej, w tym kosztów związanych z jej funkcjonowaniem. Nad takimi działaniami optymalizacyjnymi pracujemy stale i zakładamy, że będą one przynosić wymierne efekty w kolejnych kwartałach” 

powiedział Krzysztof Zawadzki, członek zarządu i CFO.

Grupa SARE w I-III kwartale osiągnęła 2,09 mln zł skonsolidowanego zysku netto. Wynik EBITDA w tym okresie wyniósł 4,19 mln zł, a zysk operacyjny (EBIT) 3,19 mln zł.

„Wypracowaliśmy wprawdzie niższe zyski niż przed rokiem ale istotnie wzrosła sprzedaż Grupy. Jest to efekt kilku czynników, między innymi jednorazowej transakcji, która miała miejsce w zeszłym roku. Wzrosła też część naszych kosztów w szczególności koszty usług zewnętrznych, na które mamy wpływ w ograniczonym zakresie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wysokiej dynamiki wzrostu przychodów, która świadczy o stałym rozwoju naszego biznesu. Liczymy na to, że działania optymalizujące działania grupy przełożą się na zwiększenie efektywności i marży w kolejnych okresach” 

dodał Krzysztof Zawadzki.

O Spółce

Grupa SARE działa na rynku e-marketingu i wsparcia sprzedaży już od 11 lat. System SARE obecny jest w niemal 40 krajach świata a doświadczenie, jakie zdobyła Grupa, współpracując z wymagającymi klientami, przekłada się na obecną jakość świadczonych usług.

Grupa Kapitałowa SARE świadczy szereg usług, dopasowanych do obecnych trendów w Internecie. Dostarcza unikalne, autorskie rozwiązania, komplementarne usługi i profesjonalne narzędzia analityczne. Tworzy strategie komunikacji, dostarcza narzędzia oraz wiedzę, a także buduje relacje z odbiorcami i zapewnia ich lojalność

Źródło: Spółka, #SAR

udostępnij: