Przejdź do treści

udostępnij:

Grupa HubStyle podsumowuje III kwartał 2017 r.

HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca multikanałowego ruchu zakupowego dla e-commerce, podsumował III kwartał 2017 r. W tym okresie Grupa wypracowała przychody na poziomie 3,7 mln zł. Zespół HubStyle koncentrował się na rozwoju kluczowych odzieżowych marek: Sugarfree i Cardio Bunny oraz rozbudowie oferty dla e-commerce.

W III kwartale br. Grupa HubStyle wypracowała przychody w wysokości 3,7 mln zł. Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie -1,1 mln zł, wobec -0,3 mln zł w III kwartale 2016 r. W ujęciu narastającym, w okresie pierwszych 9 miesięcy 2017 r., Grupa osiągnęła 13,9 mln zł przychodów, a wynik EBITDA wyniósł -2,4 mln zł, wobec odpowiednio 15,1 mln zł przychodów i 2,0 mln zł straty EBITDA w analogicznym okresie

Segment odzieży w okresie I-III kwartał 2017 r. wypracował 8,0 mln zł przychodów i -1,4 mln zł wyniku netto. W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest multikanałowy dostawca ruchu zakupowego oraz sprzedawca usług dla e-commerce - Sales Intelligence, osiągnął w okresie 9 miesięcy 2017 r. 6,6 mln zł przychodów i 1,0 mln zł straty netto.

W III kwartale Grupa realizowała zaktualizowaną na początku 2017 r. strategię HubStyle, która zakłada dalszy rozwój najbardziej perspektywicznych projektów i marek - Sugarfree i Cardio Bunny. W tym okresie Grupa przeprowadziła optymalizację kosztową, polegającą m.in. na elastycznej współpracy z zewnętrznym centrum logistycznym. Ten model logistyki jest znacznie bardziej efektywny kosztowo niż posiadanie własnego magazynu.

„W III kwartale przygotowywaliśmy się na najlepszy okres sprzedażowy w roku. Po przejściowych problemach, związanych m.in. z rewizją strategii, i problemach z zatowarowaniem, jesteśmy dobrze przygotowani na świąteczny i karnawałowy sezon zakupów. Wprowadzamy nowe kolekcje, prowadzimy działania marketingowe zwiększające rozpoznawalność marek w kluczowych grupach docelowych oraz zwiększamy dostępność naszych produktów dzięki współpracy z nowymi dystrybutorami”

powiedział Wojciech Czernecki, prezes zarządu HubStyle S.A.

W III kwartale i na początku IV Grupa HubStyle pozyskała środki na finansowanie dalszego wzrostu sprzedaży i pozycji rynkowej marek Grupy. W wyniku emisji obligacji serii B i C HubStyle pozyskało 0,88 mln zł, natomiast w wyniku emisji akcji serii G Spółka pozyskała 1,80 mln zł. Dodatkowo spółka Sugarfree ma zabezpieczone finansowania bankowe do kwoty 0,99 mln zł. Grupa na początku IV kwartału dokonała również terminowej spłaty obligacji serii A.

„Realizowane działania mają na celu powrót do dynamicznego rozwoju działalności i sprzedaży Grupy. Pozyskanie finansowania znacząco to ułatwia i zapewnia nam komfortowe przygotowanie się do sezonowo najlepszego okresu sprzedaży w roku. Pozyskanie środków finansowych było, obok poprawy efektywności operacyjnej oraz przygotowania i dopasowania kolekcji, kluczowym działaniem wzmacniającym działalność Grupy” 

powiedział prezes zarządu HubStyle S.A.

Zarząd planuje rozszerzenie kanałów dystrybucji dla marek odzieżowych, a także rozszerzenie głębokości i szerokości oferty produktowej. We wrześniu 2017 r. podpisał już umowę z OTCF S.A. właścicielem m.in. znanej marki sportowej 4F, w ramach dystrybucji odzieży marki Cardio Bunny w salonach sportowych 4Faces. Od połowy września odzież Cardio Bunny dostępna jest w pierwszym salonie 4Faces, w warszawskiej Galerii Północnej. Działania mają na celu wzmocnienie wizerunku oraz dotarcie do nowych klientów.

O Grupie HubStyle

Grupa HubStyle to nowoczesne i innowacyjne przedsiębiorstwo na miarę XXI wieku. Jesteśmy dynamiczną spółką, która z roku na rok odnotowuje wzrost udziału w rynku, stwarzając tym samym coraz to lepsze perspektywy dla naszych akcjonariuszy. HubStyle koncentruje się na dynamicznie rosnących obszarach e-commerce: budowie silnego portfolio własnych marek lifestylowych oraz prowadzeniu platformy internetowej służącej do komunikacji pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Nasz zespół składa się wyłącznie z profesjonalistów, którzy dokładają wszelkich starań, aby HubStyle utrzymała pozycję lidera rynkowego oraz kontynuowała swój rozwój.

Sugarfree to marka oferująca modne sukienki, które są projektowane i szyte w Polsce. W naszej kolekcji znajdują się zarówno sukienki na specjalne okazje jak i na co dzień. Staramy się szybko reagować na zmieniające się trendy i często aktualizować ofertę, by dostarczać naszym Klientkom najmodniejsze fasony i wzory danego sezonu. Bardzo duży nacisk kładziemy na szybką i profesjonalną obsługę klienta, dzięki czemu zyskujemy wiele pozytywnych opinii na temat działania naszego sklepu internetowego.

Marka Cardio Bunny została stworzona dla młodych kobiet, które aktywnie spędzają wolny czas. Marka wychodzi naprzeciw modzie bycia fit oraz zdrowemu trybowi życia, oferując swoim klientkom sportowe ubrania, które są noszone również poza siłownią. Przewagą Cardio Bunny nad innymi markami jest oferta kobiecych i modnych ubrań na siłownię.

Źródło: Spółka, #HUB

udostępnij: