Creepy Jar przydzielił wszystkie akcje nowej emisji – 38,5 proc. stopa redukcji w transzy inwestorów indywidualnych
Creepy Jar – warszawski niezależny producent gier z gatunku survival simulation – dokonał przydziału 32 354 akcji nowej emisji serii C. Z publicznej oferty spółka pozyskała 2,1 mln zł. Redukcja w transzy detalicznej wyniosła 38,5 proc. W transzy inwestorów instytucjonalnych sprzedano 30 973 akcji serii A.
„Jesteśmy zadowoleni, że wszystkie akcje nowej emisji znalazły nabywców. Pozyskane środki przeznaczymy na szeroko pojętą promocję naszej najnowszej gry – GREEN HELL, której premierę planujemy w Q1/Q2 2018. Część kwoty przeznaczymy na produkcję dodatków do podstawowej wersji GREEN HELL już po jej wydaniu. Wpływy z emisji pozwolą nam także na rozpoczęcie prac nad nową grą z gatunku survival simulation oraz zwiększenie zespołu"
W ramach oferty w transzy inwestorów instytucjonalnych nabywców znalazło 30 973 akcji serii A. Łącznie sprzedano i opłacono 63 327 akcji obu serii. Wartość sprzedanej oferty wyniosła 4,1 mln zł, z czego do spółki trafi 2,1 mln zł. Przy cenie emisyjnej ustalonej na 65 zł, wycena spółki wynosi 44,2 mln zł. Oferującym akcje był DM BOŚ.
Creepy Jar chce zadebiutować na rynku NewConnect w pierwszym kwartale przyszłego roku.
„Chcemy zwiększyć wiarygodność spółki w oczach kontrahentów i instytucji finansowych. Uważamy, że jesteśmy w idealnym momencie, aby dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect"
Strategia developera zakłada skompletowanie w ramach własnego portfela produkcyjnego kilku tytułów gier „premium indie" z gatunku survival simulation.
O spółce
Creepy Jar działa na rynku od 2016 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survivl simulation. Członkowie spółki to doświadczeni gamedeveloperzy, przez 5 lat prowadzili firmę Promienence, gdzie kompleksowo zarządzali projektami. W tym czasie wyprodukowali dwie wydane na PC gry dla firmy Techland i otrzymali od studia propozycję utworzenia warszawskiego oddziału. Przez 8 lat zarządzali nim we wszystkich obszarach produkcyjnych i zarządczych. Do ich zadań należało m.in, nadzorowanie działów programowania, grafiki i level designu, a także rozbudowa studia poprzez kreowanie polityki personalnej oraz planowanie i realizację budżetu. Poprzez tworzenie wysokiej jakości produktów – Techland Warszawa stał się jedną z wiodących firm w Polsce.
Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencje charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.
Źródło: Spółka