Przejdź do treści

udostępnij:

Maxcom podpisał umowę z Meizu, czołowym chińskim producentem smartfonów

Maxcom, jeden z czołowych producentów i dystrybutorów telefonów komórkowych w Europie, nawiązał współpracę z Meizu Telecom Company Limited jednym z największych chińskich producentów smartfonów. Polska firma będzie jedynym na rynku dystrybutorem chińskiej spółki w Polsce.

„Z początkiem drugiego kwartału w naszej ofercie pojawi się nowa marka telefonów komórkowych. Początkowo smartfony Meizu będą dostępne w sieciach handlowych oraz sklepach telekomunikacyjnych. Z czasem trafią one też do oferty operatorów komórkowych, a w przyszłości na rynki zagraniczne"

mówi Arkadiusz Wilusz, prezes Maxcom.

„Do końca 2018 r. planujemy sprzedać ponad 100 tys. smartfonów nowej generacji marki Meizu"

dodaje Arkadiusz Wilusz.

Marka smartfonów, która zagości w ofercie spółki Maxcom praktycznie nie jest jeszcze obecna na polskim rynku. Meizu w 2017 r. sprzedał 20 mln telefonów, z czego ponad 100 tys. smartfonów znalazło nabywców w Hiszpanii. Wynik ten potwierdza, że urządzenia trafiły w gust europejskich klientów.

Maxcom zdecydował się zastąpić będące dotychczas w ofercie tradycyjne smartfony nową generacją produktów. Smartfony marki Maxcom dedykowane osobo starszym oraz modele wzmocnione pozostaną w sprzedaży.

„Nowa marka telefonów komórkowych w naszej ofercie pozwoli nam na skokowy wzrost skali działalności. Dzięki telefonom Meizu dotrzemy do grup odbiorców, którzy dotychczas nie korzystali z naszych produktów. Wierzymy, że wysoka jakość i nowoczesny design pozwoli telefonom Meizu powtórzyć na polskim rynku sukces marek Huawei i Xiaomi"

mówi Andrzej Wilusz, wiceprezes Maxcom.

„Dzięki bardzo atrakcyjnemu współczynnikowi jakości do ceny jesteśmy przekonani, że nowe smartfony w naszej ofercie odniosą rynkowy sukces"

dodaje.

Meizu działa od 2003 r., a od 2008 r. spółka jest obecna na rynku smartfonów. Obecnie spółka jest jednym z największych producentów smartfonów na świecie. Jednym z akcjonariuszy Meizu jest chiński holding Alibaba.

O Maxcom

Maxcom posiada ponad 15-letnie doświadczenie w produkcji oraz dystrybucji własnych marek produktów telekomunikacyjnych: telefonów komórkowych, telefonów stacjonarnych oraz elektroniki użytkowej m.in krótkofalówek oraz nawigacji satelitarnych. Grupa działa pod dwiema markami Maxcom oraz budżetowej Maxton.

Spółka realizuje sprzedaż poprzez zdywersyfikowane kanały dystrybucji B2B w ponad 20 krajach Europy, w tym m.in. za pośrednictwem czterech głównych operatorów komórkowych w Polsce, kilkunastu operatorów za granicą, sieci handlowych oraz wybranych dealerów
i agentów sprzedaży.

Źródło: spółka, #MXC

udostępnij: