Maxcom podpisał umowę z Meizu, czołowym chińskim producentem smartfonów
Maxcom, jeden z czołowych producentów i dystrybutorów telefonów komórkowych w Europie, nawiązał współpracę z Meizu Telecom Company Limited jednym z największych chińskich producentów smartfonów. Polska firma będzie jedynym na rynku dystrybutorem chińskiej spółki w Polsce.
„Z początkiem drugiego kwartału w naszej ofercie pojawi się nowa marka telefonów komórkowych. Początkowo smartfony Meizu będą dostępne w sieciach handlowych oraz sklepach telekomunikacyjnych. Z czasem trafią one też do oferty operatorów komórkowych, a w przyszłości na rynki zagraniczne"
„Do końca 2018 r. planujemy sprzedać ponad 100 tys. smartfonów nowej generacji marki Meizu"
Marka smartfonów, która zagości w ofercie spółki Maxcom praktycznie nie jest jeszcze obecna na polskim rynku. Meizu w 2017 r. sprzedał 20 mln telefonów, z czego ponad 100 tys. smartfonów znalazło nabywców w Hiszpanii. Wynik ten potwierdza, że urządzenia trafiły w gust europejskich klientów.
Maxcom zdecydował się zastąpić będące dotychczas w ofercie tradycyjne smartfony nową generacją produktów. Smartfony marki Maxcom dedykowane osobo starszym oraz modele wzmocnione pozostaną w sprzedaży.
„Nowa marka telefonów komórkowych w naszej ofercie pozwoli nam na skokowy wzrost skali działalności. Dzięki telefonom Meizu dotrzemy do grup odbiorców, którzy dotychczas nie korzystali z naszych produktów. Wierzymy, że wysoka jakość i nowoczesny design pozwoli telefonom Meizu powtórzyć na polskim rynku sukces marek Huawei i Xiaomi"
„Dzięki bardzo atrakcyjnemu współczynnikowi jakości do ceny jesteśmy przekonani, że nowe smartfony w naszej ofercie odniosą rynkowy sukces"
Meizu działa od 2003 r., a od 2008 r. spółka jest obecna na rynku smartfonów. Obecnie spółka jest jednym z największych producentów smartfonów na świecie. Jednym z akcjonariuszy Meizu jest chiński holding Alibaba.
O Maxcom
Maxcom posiada ponad 15-letnie doświadczenie w produkcji oraz dystrybucji własnych marek produktów telekomunikacyjnych: telefonów komórkowych, telefonów stacjonarnych oraz elektroniki użytkowej m.in krótkofalówek oraz nawigacji satelitarnych. Grupa działa pod dwiema markami Maxcom oraz budżetowej Maxton.
Spółka realizuje sprzedaż poprzez zdywersyfikowane kanały dystrybucji B2B w ponad 20 krajach Europy, w tym m.in. za pośrednictwem czterech głównych operatorów komórkowych w Polsce, kilkunastu operatorów za granicą, sieci handlowych oraz wybranych dealerów
i agentów sprzedaży.
Źródło: spółka, #MXC