MEDIACAP szuka partnera dla skalowania działalności Grupy S/F | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
25 maj 2018, 09:18

MEDIACAP szuka partnera dla skalowania działalności Grupy S/F

MEDIACAP SA, polska niezależna grupa działająca na styku branż marketingu i technologii poinformowała o rozpoczęciu przeglądu rynku pod kątem znalezienia partnera kapitałowego do skalowania działalności Grupy S/F.

Kierowana przez Marcina Jeziorskiego Grupa S/F, stanowi konsultingową część MEDIACAP SA i obejmuje szerokie kompetencje w zakresie doradztwa marketingowego, reklamy digital oraz organizacji eventów. W 2018 roku jej szacowane przychody wyniosą ponad 48 mln zł (+21% r/r). Dzięki współpracy z blisko 50 klientami (m.in. Plus, Plush, Smartdom, Aldi, Axa, Opel, Amundsen, Fortuna, pracuj.pl, wp.pl, Euroloan czy Warka) spółki Grupy S/F zanotowały bardzo mocne wzrosty sprzedażowe w ostatnim czasie.

„Skuteczna integracja naszych biznesów konsultingowych pozwoliła nam wypracować bardzo mocny wzrost organiczny. Wierzymy, że jest to dobry czas by wykorzystać silne fundamenty do skokowego wzrostu poprzez M&A. Zbudowany przez Marcina Jeziorskiego zespół jest świetnie przygotowany do zarządzania większą organizacją, dlatego widzimy siebie w roli konsolidatora rynkowego i eksportera usług. Zrobienie tego we współpracy z partnerem wpisuje się w założenia naszej Strategii 2020. Prowadzony przegląd rynku pozwoli nam ocenić możliwości w tym zakresie. Nie zakładamy jednak, że na pewno zakończy się to jakąkolwiek transakcją”

komentuje Jacek Olechowski, prezes MEDIACAP SA.

O spółce

MEDIACAP SA to polska niezależna grupa w branży usług marketingowych i badań rynku. Podstawowe obszary działalności grupy to (1) marketing – planowanie i realizacja wielokanałowych strategii reklamowych w mediach tradycyjnych i cyfrowych w ramach Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EM LAB oraz (2) badania rynku, analiza danych marketingowych i sprzedażowych oraz budowa i wrażanie rozwiązań wspierających procesy biznesowe po stronie klientów głównie pod marką IQS, Quant i EDGE Technology. Spółki należące do grupy obsługują szereg prestiżowych klientów takich jak Carlsberg Polska, General Motors Poland, Google Poland, Hyundai Motor Poland, Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe, Nestle Polska, PGE Obrót, Polkomtel, T-Mobile, Vectra Media. Mediacap prowadzi aktywną politykę zwiększania udziałów rynkowych poprzez wzrost organiczny oraz przemyślaną politykę przejęciową.

Źródło: spółka, #MCP

Ostatnie wiadomości