Przejdź do treści

udostępnij:

Ten Square Games planuje pozyskać wydawcę na rynku chińskim

Ten Square Games planuje pozyskać wydawcę na rynku chińskim, poinformował wiceprezes spółki Arkadiusz Pernal.

"'Fishing Clash' pojawił w dystrybucji Apple na rynek chiński. Dostaliśmy tam feature i widzimy dobre parametry, więc szukamy wydawcy na tym rynku, żeby pojawić się tam oficjalnie"

powiedział Pernal na spotkaniu z dziennikarzami.

Według słów przedstawicieli zarządu, potencjalne pierwsze efekty planowanych działań w Chinach to perspektywa ok. pół roku.

Prezes Ten Square Games Maciej Popowicz wskazał, że średnia miesięczna liczba aktywnych użytkowników (MAU) przekroczyła na koniec I kwartału liczbę 2 mln. Według jego słów, ten wskaźnik raczej pozostanie stabilny, ale za to w tej bazie rośnie udział "dobrze płacących" użytkowników. 

Prezes wskazał ponadto, że "Fishing Clash" jest nadal rozwijany, szczególnie dodawane są nowe elementy rozgrywki. 

Plany wydawnicze uwzględniają tytuł "Fishing Battle" i jego soft launch jeszcze w I półroczu. Gra "Mini Golf" jest na wczesnym etapie rozwoju, a plan przewiduje soft launch pod koniec roku.

"Nasze założenia finansowe na ten rok nie uwzględniają tych tytułów"

zaznaczył Popowicz. 

Prezes wskazał ponadto, że dotychczas alokacja budżetu reklamowego szła głównie przez Facebook. Teraz jednak spółka będzie mocniej inwestować w kanał reklamowy Google, który jak zaznaczył Popowicz, stał się już dla spółki zyskowny.

Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala - twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju br.

(ISBnews), #TEN

udostępnij: