Cherrypick Games: już za tydzień globalne wydanie MatchUp Friends | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
14 cze 2018, 09:06

Cherrypick Games: już za tydzień globalne wydanie MatchUp Friends

21 czerwca swoją premierę będzie miał pierwszy z czterech tegorocznych tytułów zapowiedzianych przez warszawskie studio Cherrypick Games – MatchUp Friends. To mieszanka dobrze znanej gry MEMORY z formułą player versus player (pvp) realizowanej w czasie rzeczywistym. Od marca tytuł znajduje się w fazie soft-launchu.

„MatchUp Friends to prosta, ale nieoczywista gra, która może spodobać się każdemu. Postawiliśmy na szybką rozgrywkę, najwyższą jakościowo grafikę i ciekawe dodatki, które uatrakcyjniają zabawę oraz rywalizację. Chcemy trafić do jak największego grona graczy mainstreamowych"

powiedział prezes Cherrypick Games, Marcin Kwaśnica.

Od marca MatchUp Friends jest w fazie soft-launchu na wybranych rynkach, takich jak Singapur, Hongkong, Nowa Zelandia, Dania, Szwecja, Holandia, Kanada i RPA. W ten sposób spółka testuje reakcje i zachowania graczy. Zebrane w trakcie tej fazy dane pozwalają m.in. na podjęcie decyzji o kolejnych aktualizacjach samej gry oraz na przygotowanie strategii pozyskiwania graczy. Już teraz produkcja zbiera bardzo wysokie oceny w sklepach Apple i Google.

Równocześnie Cherrypick Games pracuje nad trzema projektami, które dedykuje kobietom: My Beauty Spa: Stars & Stories – najważniejszy tegoroczny tytuł studia, Project Fame i Crime Stories. Pierwsze dwa zostaną wprowadzone do fazy soft-launch już w II kwartale br., Crime Stories w IV kwartale.

W I kwartale 2018 roku spółka wypracowała 3,3 mln zł przychodów, czyli o 25% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk netto wyniósł 1,0 mln zł i wzrósł r/r o ponad 21%. Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie 1,4 mln zł wobec 1,2 mln w 2017 roku, co oznacza wzrost o 14%

O spółce

Cherrypick Games S.A. zostało założone przez zespół weteranów branży gamingowej z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i sprzedaży gier na wszystkie wiodące platformy sprzętowe. Zespół łączy pasję do gier i wizję tworzenia produktów najwyższej jakości, co pozwala mu realizować własną misję: produkcję najlepszych gier Free2Play.

Celem, który postawiło przed sobą Cherrypick Games S.A. jest osiągnięcie pozycji wydawcy o międzynarodowym znaczeniu, którego produkty prezentują najwyższą światową jakość.

Firma od początku swojego istnienia współpracuje m.in. z Apple, Google, Amazon, Tencent, BandaiNamco. Ma też status dewelopera i wydawcy Sony Playstation i Microsoft XBOX.

Najważniejsze produkcje spółki to m.in.: My Hospital, Touchdown Hero i Auctioneer. Łącznie tytuły spółki zanotowały już ponad 20 mln pobrań.

Źródło: spółka, #CHP

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości