Dziś globalne wydanie najnowszej gry Cherrypick Games – MatchUp Friends | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
21 cze 2018, 10:19

Dziś globalne wydanie najnowszej gry Cherrypick Games – MatchUp Friends

Do sklepów Apple i Google na całym świecie trafił dziś pierwszy w tym roku tytuł warszawskiego studia Cherrypick Games – MatchUp Friends. To familijna gra w dobrze znanej formule MEMORY, w której gracze ćwiczą swoją pamięć i rywalizują z przeciwnikiem w czasie rzeczywistym. W produkcie zastosowano najnowsze rozwiązanie firmy Amazon, które pozwala łączyć ze sobą graczy z całego świata.

„MatchUp Friends to rodzinna gra skierowana do szerokiego grona odbiorców. Gracze mogą dobrze się bawić, rywalizując z przeciwnikiem i zdobywając kolejne punkty, jednocześnie ćwiczyć swoją pamięć. Prosta, ale niebanalna rozgrywka i przystępna oprawa wizualna mają na celu obniżenie progu wejścia i zaangażowania jak największej liczby graczy mainstreamowych"

poinformował prezes Cherrypick Games, Marcin Kwaśnica.

MatchUp Friends to pierwszy produkt, w którym zastosowano najnowsze rozwiązanie firmy Amazon, pozwalające na niezwykle sprawne łączenie ze sobą graczy z całego świata. Dzięki temu tytuł otrzymał wsparcie i promocję ze strony amerykańskiego giganta.

Od marca MatchUp Friends był testowany w fazie soft-launchu na wybranych przez spółkę rynkach, takich jak Singapur, Hongkong, Nowa Zelandia, Dania, Szwecja, Holandia, Kanada i RPA.

„Uzyskane oceny MatchUp Friends są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Gra się monetyzuje i już teraz zbiera bardzo wysokie oceny w sklepach Apple i Google. Na podstawie uzyskanych wyników będziemy podejmowali decyzje o kolejnych aktualizacjach samej gry oraz budowaniu strategii pozyskiwania graczy dla tego typu projektów"

dodał Marcin Kwaśnica.

Cherrypick Games do końca roku chce wydać kolejne trzy projekty, dedykowane kobietom. Najważniejszym będzie My Beauty Spa: Stars & Stories, bazujący na sprawdzonych założeniach mobilnego hitu spółki – My Hospital. Gra trafi do fazy soft-launchu w III kwartale br. W tym samym okresie spółka przetestuje Project Fame, grę na telefony komórkowe i tablety, w której gracz będzie zarządzał kompleksem luksusowego kurortu, pełnego sklepów, butików i salonów SPA. Ostatnim zapowiedzianym przez spółkę tytułem jest Crime Stories, gra z gatunku visual novel, który zyskuje coraz większą popularność wśród użytkowników urządzeń mobilnych. Gracze zaangażują się w mroczne śledztwa, przepełnione będą zwrotami akcji, interesującymi lokacjami oraz barwnymi postaciami.

WI kwartale 2018 roku spółka wypracowała 3,3 mln zł przychodów, czyli o 25% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk netto wyniósł 1,0 mln zł i wzrósł r/r o ponad 21%. Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie 1,4 mln zł wobec 1,2 mln w 2017 roku, co oznacza wzrost o 14%

O spółce

Cherrypick Games S.A. zostało założone przez zespół weteranów branży gamingowej z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i sprzedaży gier na wszystkie wiodące platformy sprzętowe. Zespół łączy pasję do gier i wizję tworzenia produktów najwyższej jakości, co pozwala mu realizować własną misję: produkcję najlepszych gier Free2Play.

Celem, który postawiło przed sobą Cherrypick Games S.A. jest osiągnięcie pozycji wydawcy o międzynarodowym znaczeniu, którego produkty prezentują najwyższą światową jakość.

Firma od początku swojego istnienia współpracuje m.in. z Apple, Google, Amazon, Tencent, BandaiNamco. Ma też status dewelopera i wydawcy Sony Playstation i Microsoft XBOX.

Najważniejsze produkcje spółki to m.in.: My Hospital, Touchdown Hero i Auctioneer. Łącznie tytuły spółki zanotowały już ponad 20 mln pobrań.

Źródło: spółka, #CHP

Ostatnie wiadomości