CD Projekt mocno zainwestuje w marketing Cyberpunk 2077 z własnych środków
CD Projekt oczekuje, że budżet marketingowy Cyberpunk 2077 będzie większy niż w przypadku Wiedźmina 3: Dziki Gon, poinformował członek zarządu ds. finansowych Piotr Nielubowicz. Liczy on, że pokazanie rozgrywki z perspektywy pierwszej osoby (first person perspective - FPP), przy zachowaniu waloru klasycznej gry role-playing (RPG), zwiększy grupę potencjalnych odbiorców.
„Budżet marketingowy będzie znacznie większy niż Wiedźmina 3, ale ostatecznie będzie to wypadkowa uzgodnień z partnerami. Chcemy mocno zainwestować w marketing - również z naszych środków. To jeden z powodów trzymania gotówki"
Wskazał, że koszty produkcji „na pewno bedą rosły", zwłaszcza że projektowo Cyberpunk 2077 planowany jest jako większy od trzeciej części Wiedźmina.
„Pokazanie rozgrywki z perspektywy pierwszej osoby (first person perspective - FPP), zachowując przy tym walory klasycznej gry role-playing (RPG), zwiększy grupę potencjalnych odbiorców. Świat przyszłości jest atrakcyjny dla szerokiego grona graczy"
Aktualnie nad grą pracuje blisko 350 osób, a ok. 120 nad Gwintem i Thronebreakerem.
W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED - deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG - globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria "Wiedźmin", obecnie trwają prace nad "Cyberpunk 2077".
(ISBnews), #CDR