CDRL publikuje wyniki przychodów za lipiec br. | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
07 sie 2018, 11:21

CDRL publikuje wyniki przychodów za lipiec br.

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, wypracował w lipcu 13,2 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej. W tym samym okresie przychody z polskiego kanału e-commerce ukształtowały się na poziomie 1,5 mln zł. Oznacza to odpowiednio spadek o 2 proc. i wzrost o 20 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku.

„Ze względu na bardzo wysokie temperatury notowane w lipcu, miesiąc ten nie sprzyjał zakupom. Pomimo tego sprzedaż w polskich sklepach utrzymała się na dobrym poziomie. Nasze kolekcje cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, a my intensywnie pracujemy nad kolejnymi, które, mamy nadzieję, ponownie trafią w gusta naszych klientów"

powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

Narastająco, w okresie od stycznia do lipca przychody uzyskane z polskich sklepów ukształtowały się na poziomie 80,5 mln zł i wzrosły wobec analogicznego okresu ubiegłego roku o 2 proc.. W tym czasie polski kanał e-commerce wypracował łącznie 10,7 mln zł przychodów co oznacza wzrost o 37 proc.

„Bardzo cieszą nas wyniki osiągnięte w sklepie internetowym. Od początku tego roku każdy z miesięcy jest rekordowy wobec poprzednich lat, a to pokazuje, że nasza ciężka praca nad tym kanałem przynosi odpowiedni rezultat"

dodał Dworczak.

Na koniec marca 2018 roku w skład Grupy wchodziło 499 punktów handlowych. Z tego 244 to sklepy w Polsce, 142 salony zlokalizowane są w innych państwach Unii Europejskiej, a 113 – poza nią.

W 2018 spółka realizuje plan optymalizacji krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcie około 30 nowych sklepów za granicą.

O spółce

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

Źródło: spółka, #CDL

Ostatnie wiadomości