Creepy Jar: dziś premiera gry GREEN HELL na PC! | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
29 sie 2018, 10:53

Creepy Jar: dziś premiera gry GREEN HELL na PC!

Dziś premiera gry GREEN HELL warszawskiego, niezależnego studia Creepy Jar. Tytuł, który już przed premierą wzbudził duże zainteresowanie na całym świecie, w pierwszej kolejności trafi do Steam Early Access. Cena gry została ustalona na 19,99 USD.

GREEN HELL trafi do sprzedaży we wczesnych godzinach popołudniowych polskiego czasu. Jednak już on poniedziałkowego wieczora można śledzić relacje youtuberów i streamingowców, którzy mieli okazje zaznajomić się z grą wcześniej. Chęć „recenzji” gry zgłosiła rekordowa liczba ponad 1000 z nich na całym świecie, a liczba odsłon relacji rośnie lawinowo.

W Early Access gracze uzyskają dostęp do dużej części finalnej wersji mapy, na której przyjdzie im się zmierzyć z wieloma gatunkami niebezpiecznych zwierząt oraz gdzie będą musieli nauczyć się inspekcji ciała w poszukiwaniu infekcji i zakażeń pasożytniczych. Dodatkowo będą mogli poczuć przedsmak Trybu Story dzięki fabularnemu tutorialowi, który uchyli rąbka tajemnicy na to, co czekać ich będzie w pełnej wersji gry.

Twórcy gry kładą szczególny nacisk na realizm, zarówno tworzonego świata jak i mechanik rozgrywki. Główny bohater, aby przeżyć będzie musiał poznać zarówno typowe techniki przetrwania jak i indiańskie metody życia w Amazonii. Las Amazoński nie jest typowym „lasem”. Tutaj zagrożenie dosłownie pełza pod skórą.

Psychika jest najważniejszym elementem przetrwania. Główny bohater budząc się w środku dżungli amazońskiej bez jakiejkolwiek wiedzy na temat tego jak się tam znalazł lub jak ma się wydostać, będzie musiał zmierzyć się z największym wyzwaniem swojego życia: stawieniem czoła swoim słabościom i strachom.

Równie wiele wysiłku zostało włożone w szczegółowe odtworzenie realiów dżungli amazońskiej. W tym egzotycznym środowisku nie ma miejsca na błędy, zagrożenie czai się na każdym rogu, poczynając od dzikich zwierząt, przez trujące rośliny na chorobach i infekcjach kończąc. Niemalże wszystko ma tutaj jeden cel: doprowadzić bohatera do przedwczesnej śmierci. Gracz może oczywiście przeciwdziałać temu m.in. dzięki szczegółowemu systemowi inspekcji ciała. W tym tropikalnym lesie panuje jedna zasada: albo zadbasz sam o siebie, albo zginiesz. Nie ma trzeciej opcji.

Studiu zależy na zbudowaniu silnej społeczności aktywnie uczestniczącej w procesie tworzenia i ulepszania tytułu. Zdając sobie sprawę z podejścia graczy do Early Access, deweloperzy uspokajają, że nie będzie on trwał w nieskończoność i podkreślają, że będzie można spodziewać się premiery finalnej wersji gry jeszcze w tym roku.

Twórcy mają zamiar nieprzerwanie aktualizować GREEN HELL w okresie między wczesnym dostępem a pełną wersją gry.

O spółce

Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Członkowie zespołu to doświadczeni gamedeveloperzy, przez 5 lat prowadzili firmę Promienence, gdzie kompleksowo zarządzali projektami. W tym czasie wyprodukowali die gry dla firmy Techland i otrzymali od studia propozycję utworzenia warszawskiego oddziału. Przez 8 lat zarządzali nim we wszystkich obszarach produkcyjnych i zarządczych, tworząc takie tytuły jak Dead Island czy Daying Light. Do ich zadań należało m.in, nadzorowanie działów programowania, grafiki i level designu, a także rozbudowa studia poprzez kreowanie polityki personalnej oraz planowanie i realizację budżetu. Poprzez tworzenie wysokiej jakości produktów –Techland Warszawa stał się jedną z wiodących firm w Polsce i na świecie.

Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencje charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.

Źródło: spółka, #CRJ

Ostatnie wiadomości