Przejdź do treści

udostępnij:

Rośnie sprzedaż zagraniczna Maxcom

  • Maxcom planuje ekspansję na rynki Ameryki Północnej, Południowej i Środkowej. Już zdobywa klientów w krajach Afryki
  • Produkty spółki są obecne już w 23 krajach
  • Wolumeny i wartość sprzedaży zagranicznej zwiększają się z kwartału na kwartał
  • We wrześniu Maxcom zaprezentuje flagowe rozwiązania: po raz czwarty na targach IFA Berlin oraz po raz pierwszy na MWC Americas w Los Angeles

Spółka uruchomiła eksport do Afryki. Telefony Maxcom są już obecne w Maroku i Nigerii, trwające prace mają zaowocować wejściem do kolejnych krajów afrykańskich. W pierwszym półroczu 2018 r. Maxcom zwiększył sprzedaż i umocnił swoją pozycję na rynkach: włoskim, portugalskim, rumuńskim, słowackim, czeskim, ukraińskim i brytyjskim.

„Wolumeny eksportowe stale rosną, ale z uwagi na rozszerzenie działań Maxcom o dystrybucję smartfonów Meizu w Polsce, wartościowo, nie przekroczą w tym roku 50 proc. sprzedaży"

tłumaczy Andrzej Wilusz, wiceprezes Maxcom.

Rozwój na rynkach zagranicznych potwierdza słuszność strategii sprzedażowej spółki. Sprzedaż zagraniczna rozwija się wszędzie tam gdzie Maxcom jest już obecny oraz przyśpiesza tam gdzie na przełomie 2017-2018 r. zatrudnione zostały własne siły sprzedażowe i marketingowe.

„Na zagraniczne sukcesy Maxcom składa się kilka czynników. Są to dobra jakość produktów Maxcom, odpowiednia cena – dopasowana do lokalnego rynku oraz sprzedaż prowadzona za pomocą lokalnego wsparcia marketingowego"

wyjaśnia wiceprezes Andrzej Wilusz.

By zwiększać rozpoznawalność marki na świecie Maxcom bierze udział w najważniejszych targach branżowych.

„Już po raz czwarty prezentujemy flagowe rozwiązana oraz najnowsze produkty Maxcom na największych wystawach branży telekomunikacyjnej dla klientów z Europy - IFA Berlin. Po raz pierwszy z kolei ekspozycję naszych produktów wystawimy podczas targów MWC Americas w Los Angeles. To ważny krok, który pomoże Maxcom nawiązać współpracę z klientami i partnerami biznesowymi z Ameryki Północnej, Południowej oraz Środkowej. Przed Maxcom kolejny krok, chcemy zaistnieć na tamtych rynkach"

mówi wiceprezes Andrzej Wilusz.

Podczas targów zaprezentowane zostaną m.in.

  • Modele MAXCOM MK241 oraz MAXCOM MK281 czyli klasyczne telefony z oprogramowaniem KaiOS i funkcjami smartfona, m.in. dostępem do aplikacji Facebook, Google Maps, Games. Telefony zostały wyposażone również w najnowocześniejsze standardy telefonii komórkowej czwartej generacji, takie jak VoLTE oraz VoWiFi. Dzięki takim rozwiązaniom możliwe jest wykonywanie połączeń przy braku zasięgu, ominięcie drogich opłat za roaming oraz lepsza jakość rozmowy.
  • Model MAXCOM MS459 HARMONY czyli smartfon ze zdalnym dostępem do funkcji telefonu z komputera lub innego urządzenia. Posiada intuicyjny software niesprawiający problemów również osobom z gorszym słuchem, słabszym wzrokiem czy nienajlepszą motoryką palców. Model ten wyposażony jest w wielofunkcyjny przycisk Pomocy, który w razie wypadku wysyła wiadomości alarmowe wraz z lokalizacją lub dzwoni pod wskazany numer.
  • Model MAXCOM MS571 czyli smartfon w wersji STRONG zaprojektowany z myślą o osobach pracujących w trudnych warunkach i uprawiających sporty ekstremalne.
  • Paleta telefonów COMFORT oraz CLASIC czy wielofunkcyjne zegarki w wersji SMART.

O Maxcom

Maxcom posiada ponad 17-letnie doświadczenie w produkcji oraz dystrybucji własnych marek produktów telekomunikacyjnych: telefonów komórkowych, telefonów stacjonarnych oraz elektroniki użytkowej m.in krótkofalówek oraz nawigacji satelitarnych. Grupa działa pod dwiema markami Maxcom oraz budżetowej Maxton.

Maxcom od połowy 2018 r. jest też oficjalnym i wyłącznym dystrybutorem marki Meizu w Polsce. Smartfony Meizu charakteryzują się lekką, wygodną konstrukcją, wysokiej jakości dźwiękiem, kamerą wysokiej rozdzielczości oraz prostym, eleganckim interfejsem użytkownika, łączącym wydajność, łatwość użycia i funkcjonalność z trwałością.

Spółka realizuje sprzedaż poprzez zdywersyfikowane kanały dystrybucji B2B w ponad 23 krajach Europy, w tym m.in. za pośrednictwem czterech głównych operatorów komórkowych w Polsce, kilkunastu operatorów za granicą, sieci handlowych oraz wybranych dealerów i agentów sprzedaży.

Źródło: spółka, #MXC

udostępnij: