SARE podsumowuje I półrocze 2018 r. | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
06 wrz 2018, 08:53

SARE podsumowuje I półrocze 2018 r.

Grupa SARE, oferująca szerokie portfolio narzędzi marketingowych i komunikacyjnych wspierających obsługę klientów i sprzedaż, osiągnęła w I półroczu 2018 r. 3,6 mln zł zysku EBITDA, czyli o 9 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W tym czasie przychody Grupy wzrosły o 1 proc. r/r do 22,7 mln zł. Grupa zwiększa efektywność oferowanych narzędzi oraz z sukcesem integruje przejęty w kwietniu Sales Intelligence.

W I półroczu Grupa koncentrowała się na dalszym rozwoju oferowanych narzędzi, w szczególności w aspekcie zwiększenia efektywności wykorzystania systemów przez klientów Grupy oraz rozszerzenia funkcjonalności rozwiązań SARE.

„W 2018 r. przebudowaliśmy sposób obsługi klienta dostosowując go do czterech głównych modeli biznesowych naszych klientów. W oparciu o unikatowe cechy i kompetencje naszej Grupy możemy świadczyć wysokojakościowe i kompleksowe usługi. Cały czas rozbudowujemy naszą ofertę, by kompleksowo spełniać potrzeby naszych klientów i dostarczać im efektywne narzędzia"

powiedział Dariusz Piekarski, prezes SARE.

Grupa SARE, działając w branży komunikacji i marketingu internetowego, oferuje swoim klientom usługi pomagające w zwiększaniu ich sprzedaży poprzez planowanie, realizację oraz analizę wyników kampanii reklamowych, wykorzystując tym samym autorskie oprogramowanie oraz obszerne bazy danych.

„Skupiamy się na dostarczaniu naszym klientom wysokojakościowych i efektywnych rozwiązań automatyzujących marketing i sprzedaż. Rynek cały czas się zmienia, dlatego staramy się wyprzedzać oczekiwania naszych klientów. Obecnie skupiamy się na efektywności komunikacji oraz wprowadzeniu nowych integracji zewnętrznych, dzięki czemu możliwe będzie zarządzanie komunikacją i sprzedażą z jednego miejsca"

tłumaczy Dariusz Piekarski.

EBITDA w pierwszym półroczu wzrosła o 9%, do poziomu 3,6 mln zł, a przychody Grupy SARE wyniosły w pierwszym półroczu 2018 roku 22,7 mln zł, co stanowi wzrost w stosunku do roku uprzedniego o 1%. W omawianym okresie zysk netto obniżył się o 13% do poziomu 1,3 mln zł.

„Wypracowane przez Grupę zyski w pierwszym półroczu 2018 roku są nieco niższe niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, jednak przychody utrzymały się na podobnym, wysokim poziomie. Naszym celem strategicznym jest przede wszystkim utrzymanie dynamiki wzrostu EBITDA. Metodycznie uzupełniamy naszą ofertę o nowe kompetencje w ramach omnichannel, co umacnia naszą pozycję w obszarze marketingu internetowego”

komentuje Tomasz Kuciel, członek zarządu SARE S.A.

W 2018 r. Grupa istotnie rozszerzyła swoją ofertę dzięki akwizycji Sales Intelligence, która w modelu performance marketingu dostarcza sklepom internetowym konsumentów zainteresowanych zakupem konkretnych produktów. Technologiczna spółka jest m.in. właścicielem porównywarki Nokaut.pl.

„Przejęty z końcem kwietnia Sales Intelligence dobrze uzupełnia nasze portfolio, pomimo krótkiego okresu integracji już widzimy pierwsze sukcesy. W ramach Grupy SARE możemy w skali miesiąca lepiej wykorzystać dane o 2,5 mln intencji zakupowych użytkowników Nokaut oraz oferować nasze usługi ponad 2 tys. sklepów internetowych. Wspólnie pracujemy też nad rozwojem oferty”

dodał Dariusz Piekarski.

Grupa SARE, jak każda prężnie działająca grupa kapitałowa na rynku, cały czas pracuje nad nowymi akwizycjami, głównie przeglądając rynek, celem wyszukania kolejnych ciekawych akwizycji, które miałyby na celu uzupełnienie oferty Grupy SARE, aby jeszcze skuteczniej spełniać oczekiwania klientów. W przypadku znalezienia ciekawych potencjalnych podmiotów do przejęcia, Zarząd Grupy nie wyklucza możliwości zwrócenia się do akcjonariuszy z wnioskiem o finansowanie potencjalnej transakcji poprzez emisję akcji SARE.

Największym akcjonariuszem SARE jest Polinvest 7 należący do funduszu 21 Concordia LP z międzynarodowej grupy 21 Partners, który w wyniku wezwania przeprowadzonego na przełomie 2017 i 2018 r. osiągnął 65 proc. udziału w kapitale. 25 proc. akcji należy do założyciela SARE – Tomasza Pruszyńskiego.

O spółce

Grupa SARE działa na obszarze e-marketingu, wsparcia sprzedaży i komunikacji wielokanałowej, dostarczając kompleksowe systemy skupiające się na efektywności komunikacji. Doświadczenie, jakie zdobyła Grupa, współpracując z wymagającymi klientami, przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług.

Grupa Kapitałowa SARE świadczy szereg usług, dopasowanych do obecnych trendów w Internecie. Dostarcza unikalne, autorskie rozwiązania, komplementarne usługi i profesjonalne narzędzia analityczne. Tworzy strategie komunikacji, dostarcza narzędzia oraz wiedzę, a także buduje relacje z odbiorcami i zapewnia ich lojalność.

Źródło: spółka, #SAR

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości