Maxcom planuje wejście na rynki Ameryki Północnej, Południowej oraz Środkowej | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
13 wrz 2018, 11:12

Maxcom planuje wejście na rynki Ameryki Północnej, Południowej oraz Środkowej

Maxcom, producent smartfonów oraz wzmocnionych i klasycznych telefonów komórkowych, planuje rozpocząć ekspansję na rynkach Ameryki Północnej, Południowej oraz Środkowej. Flagowe rozwiązana oraz najnowsze produkty, Maxcom prezentuje podczas jednych z najważniejszych imprez w regionie, Targów MWC Americas.

„Z sukcesem sprzedajemy sprzęt w Europie. Widzimy jednak globalny potencjał dla naszych produktów i dlatego przyszedł czas na Ameryki. Przeprowadzone badania, pozwalają nam ocenić, że za oceanem znajdziemy nabywców, zwłaszcza na nasz rewolucyjny smartfon „dla każdego” czyli MAXCOM MS459 HARMONY. Oczekujemy, że może to być hit na tamtejszych rynkach"

mówi Arkadiusz Wilusz, prezes Maxcom.

„To model, który budzi wielkie pozytywnych emocji wszędzie tam, gdzie go prezentujemy"

dodaje.

Najbardziej charakterystyczną cechą MAXCOM MS459 HARMONY jest unikalny na rynku, dostęp do funkcji telefonu z komputera lub innego urządzenia w dowolnym czasie i miejscu. Posiada intuicyjne oprogramowanie, które nie sprawia problemów również osobom z gorszym słuchem, słabszym wzrokiem czy nienajlepszą motoryką palców. Model wyposażony jest w wielofunkcyjny przycisk Pomoc, który w razie wypadku wysyła wiadomości alarmowe wraz z lokalizacją lub dzwoni pod wskazany numer.

MS459 HARMONY oraz inne flagowe produkty Maxcom można oglądać podczas targów Mobile World Congress Americas w Los Angeles, które trwają od 12 do 14 września 2018 r.

„MWC Americas to najważniejsze wydarzenie branżowe w regionie dlatego nie może nas tam nie być, kiedy planujemy ekspansję na tamtejszych rynkach. Największe targi technologiczne, to zawsze doskonały czas i miejsce do spotkań z partnerami biznesowymi oraz możliwość nawiązania kontaktów i współpracy. MWC Americas są dla Maxcom tym ważniejsze, że prezentujemy się na nich po raz pierwszy"

mówi prezes.

Maxcom, klientom za oceanem przedstawi również:

  • MAXCOM MK241 oraz MAXCOM MK281 czyli klasyczne telefony z łącznością 4G oraz VoWiFi i VoLTE z oprogramowaniem KaiOS i funkcjami smartfona, m.in. dostępem do aplikacji Facebook, Google Maps, Games
  • MAXCOM MS571 czyli smartfon w wersji STRONG zaprojektowany z myślą o osobach pracujących w trudnych warunkach i uprawiających sporty ekstremalne
  • paletę telefonów COMFORT oraz CLASSIC, a wśród nich nowy model MAXCOM MM751, łączący nowoczesny design z szeroką gamą opcji pomocnych dla seniorów
  • efektywne i efektowne smartwatche, smartbandy oraz wzmocnione głośniki Bluetooth.

O Maxcom

Maxcom posiada ponad 17-letnie doświadczenie w produkcji oraz dystrybucji własnych marek produktów telekomunikacyjnych m.in. telefonów komórkowych. Od połowy 2018 r. jest również oficjalnym i wyłącznym dystrybutorem marki Meizu w Polsce.

Maxcom posiada własny dział badań i rozwoju podejmujący coraz odważniejsze wyzwania w zakresie oprogramowania czy rewolucyjnego połączenia ergonomii z atrakcyjnym wyglądem. Takie podejście sprawia, że oferowane rozwiązania są szyte na miarę. Najwyższą jakość produktów potwierdzają miliony modeli sprzedanych dostawcom usług telekomunikacyjnych, do sieciowych sklepów, a także dystrybutorom i dealerom w wielu krajach na całym świecie.

Akcje Maxcom od 2017 r. są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Źródło: spółka, #MXC

Ostatnie wiadomości