Creepy Jar opublikował wyniki za III kw. 2018 r. | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
07 lis 2018, 09:21

Creepy Jar opublikował wyniki za III kw. 2018 r.

Creepy Jar, warszawski producent gier z segmentu survival simulation, zarobił w trzecim kwartale 2018 r. blisko 1.7 mln zł. To efekt świetnego przyjęcia gry GREEN HELL, która w wersji early access została kupiona już w blisko 120 000 egzemplarzy. Koszty produkcji gry wraz z marketingiem zwróciły się w sześć tygodni od premiery gry, która miała miejsce pod koniec sierpnia bieżącego roku. 

Przy przychodach ze sprzedaży produktów na poziomie 2,64 mln zł, Creepy Jar wypracował w III kw. 2018 r. ponad 1.69 mln zł zysku netto. Zysk na sprzedaży wyniósł w omawianym okresie 1.85 mln zł.

„Jesteśmy zadowoleni z wyników, zarówno jeśli chodzi o finanse jak i liczbę sprzedanych egzemplarzy gry. Przed nami promocja związana z rocznicą odzyskania niepodległości i kolejne aktualizacje, co powinno przełożyć się na wzrost sprzedaży. Nie boimy się o prognozy sprzedaży. Wydaje się, że uda się je zrealizować dużo wcześniej niż zakładane 12 miesięcy od dnia premiery, a dodając do tego prawie 300 000 osób na wishlist, jesteśmy spokojni o ten i przyszły rok"

komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

Do wiosny 2019 r. Green Hell czeka aż 5 dużych aktualizacji GREEN HELL. Gra trafiła na rynek w wersji early access 29 sierpnia. Od początku trafiła do czołówki bestsellerów platformy Steam i znajduje się tam już 12 tydzień. Grę oceniło już ponad 1770 graczy, a średnia ocen to wciąż ponad 8,4.

O spółce

Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencje charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.

Źródło: spółka, #CRJ

Ostatnie wiadomości