Creepy Jar: wprowadzenie do obrotu akcji serii A i B. Główni akcjonariusze nie zamierzają sprzedawać akcji w krótkim terminie | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
21 sty 2019, 09:12

Creepy Jar: wprowadzenie do obrotu akcji serii A i B. Główni akcjonariusze nie zamierzają sprzedawać akcji w krótkim terminie

Zarząd GPW zgodził się na wprowadzenie do obrotu na rynku New Connect pozostałych akcji serii A i B. Posiadacze tych papierów deklarują, że nie są zainteresowani ich sprzedażą w krótkim terminie.

Do obrotu trafi 204 588 akcji serii A oraz 64 848 serii B. - Cały zarząd ma założony lock up na akcje serii A do czerwca bieżącego roku, ale nawet jeśli by tak nie było nie bylibyśmy zainteresowani ich sprzedażą. Biorąc pod uwagę to co nas czeka w bieżącym roku byłoby to mało biznesowe posunięcie. Podobnie deklarują nasi główni akcjonariusze, fundusze Blite Fund i Venture FIZ - komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

W 2019 r. warszawski developer planuje m.in. wydać pełną wersję gry Green Hell na komputery PC, udostępnić graczom tryb „co-op”, a w końcówce roku wydać wersje gry na konsole Xbox i PlayStation 4. Przypomnijmy, że Green Hell w wersji early access spotkał się ze świetnym przyjęciem graczy na całym świecie. Koszty produkcji gry wraz z marketingiem zwróciły się w sześć tygodni od premiery w sierpniu 2018 r. Dzięki temu Creepy Jar, zarobił w trzecim kwartale 2018 r. blisko 1.7 mln zł. Wyniki za czwarty kwartał poznamy w pierwszej połowie lutego.

O spółce:

Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencje charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.

Źródło: Spółka, #CRJ

Ostatnie wiadomości