Przejdź do treści

udostępnij:

iFun4all zakończył prace graficzne i designerskie nad wersją recenzencką gry planszowej Halls of Horror

Krakowski deweloper gier iFun4all zakończył prace graficzne i designerskie nad wersją recenzencką gry planszowej Halls of Horror. Już dzisiaj wystartowała kampania promocyjna tytułu bazującego na cyfrowym oryginale współtworzonym z Microsoft Corporation. Działania te poprzedzają rozpoczęcie kampanii na portalu Kickstarter, w wyniku której spółka liczy na pozyskanie środków na dalszą produkcję gry.

iFun4all zakończył prace graficzne i designerskie nad recenzencką wersją gry Halls of Horror, która powstaje na bazie i w bezpośrednim nawiązaniu do gry cyfrowej stworzonej we współpracy z Microsoft Corporation. Wersja planszowa tytułu jest samodzielnym projektem krakowskiego producenta. Jak zapowiedziała spółka we wcześniejszym komunikacie, jego produkcja przewidywana jest z funduszy pozyskanych podczas kampanii na portalu Kickstarter, do startu której trwają obecnie intensywne przygotowania.

- Kampanie gier planszowych na Kickstarterze rządzą się swoimi prawami np. na stronie poświęconej grze potrzebne są filmy przedstawiające rozgrywkę, recenzje oraz filmy od influencerów. – tłumaczy Michał Mielcarek, prezes iFun4all. – Teraz, po zakończeniu prac nad podstawową wersją gry, jest czas na budowanie społeczności, działania marketingowe, produkcję i rozesłanie wersji recenzenckiej oraz zbieranie informacji zwrotnej. Nie chcemy więc śpieszyć się z ustaleniem daty rozpoczęcia kampanii crowdfundingowej – dodaje.

Gra została gruntownie przetestowana przez graczy i już na wczesnym etapie produkcji zyskała bardzo pozytywny odzew. W wariancie przeznaczonym dla 3-4 graczy trafi do recenzentów w ciągu najbliższego miesiąca. - Równocześnie pracujemy nad dodatkowymi trybami, które umożliwią rozgrywkę w wersji dla 1-4 graczy. Właśnie ten rozszerzony wariant będzie dostępny na Kickstarterze – mówi prezes.

Wersja planszowa, podobnie jak jej cyfrowy oryginał, utrzymana jest w konwencji horroru i będzie dostępna w angielskiej wersji językowej. W celu poszerzenia grona odbiorców iFun4all zdecydował się na stworzenie instrukcji z zasadami gry także w innych językach - hiszpańskim, francuskim oraz niemieckim (spółka rozważa także tłumaczenie na język włoski i polski). Dodatkową cechą, która czyni grę ciekawszą dla potencjalnych wspierających są, oprócz elementów papierowych, szczegółowe, trójwymiarowe figurki postaci oraz antagonisty.

Wraz z ogłoszeniem tytułu iFun4all rozpoczął kampanię marketingową, mającą na celu pozyskanie jak największej społeczności graczy i wspierających. W tym celu już dziś uruchomiona została strona internetowa gry, na której można znaleźć opis rozgrywki, zasady oraz wizualizacje komponentów. Ponadto spółka będzie prowadziła szeroko zakrojone działania promocyjne obejmujące: kampanie na portalach społecznościowych, portalach dedykowanych grom planszowym oraz współpracę z influencerami. – Nie wykluczmy także wykorzystania platformy Mixer do zwiększenia grona osób zainteresowanych tytułem. Na kanale poświęconym Halls of Horror rozważamy pokazywanie wizualizacji wersji planszowej oraz zamieszczenie informacji o dedykowanej stronie gry – podsumowuje Michał Mielcarek.

O spółce:

iFun4all to niezależny producent gier video. Firma powstała w 2009 roku. Od 2014 tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących „Real-World Data” – informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Dotychczas developer stworzył m.in. takie gry jak „Serial Cleaner”, „Red Game Without A Great Name”, „Green Game: TimeSwapper” czy wypordukowaną przy współpracy z Microsoft Corporation – „Halls of Horror”.

Źródło: Spółka, #IF4

udostępnij: