Przejdź do treści

udostępnij:

Creepy Jar poda datę premiery przed targami E3 - już 400 000 chętnych na GREEN HELL

Lista chętnych na pełną wersję gry GREEN HELL tzw. wishlist, przekroczyła już 400 000. W związku z dużym zainteresowaniem, wprowadzeniem trybu „co-op” oraz planami rozbudowy gry, Creepy Jar zdecydował już teraz przenieść GREEN HELL na najnowszy silnik Unity2018, który zwiększy możliwości i wydajność. Prace potrwają kilka dodatkowych tygodni. Dokładną datę premiery poznamy przed targami E3.

- Jesteśmy na finiszu. Gra byłaby już skończona, ale postanowiliśmy jeszcze bardziej zwiększyć jej atrakcyjność i przenieść się na silnik Unity 2018. Pozwolił on osiągnąć efekty niemożliwe na poprzedniej wersji silnika, zwłaszcza jeśli chodzi o tryb „story”, ale również poprawić wydajność. Jesteśmy przekonani, że gracze to docenią. Dlatego prace potrwają o kilka tygodni dłużej. Dokładną datę premiery pełnej wersji gry po konsultacjach z naszą agencją marketingową w Kanadzie podamy przed targami E3 - zapowiada Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar. Do tego czasu czeka nas kolejna duża aktualizacja - Mud Building Update. Trafi ona do użytkowników do końca marca. Wprowadza ona m.in. konstrukcje z błota, wykuwanie z żelaza, nowe wyzwania i przedmioty.

Od początku premiery w trybie early access GREEN HELL trafił do czołówki bestsellerów platformy STEAM. Grę oceniło już ponad 3 000 graczy, a mimo formuły early access gra utrzymuje wciąż 84% pozytywnych opinii wśród graczy na STEAM. Według szacunków Zarządu jeszcze sprzed premiery, w pierwszym roku życia gry GREEN HELL powinna się sprzedać w liczbie minimum 300 000 egzemplarzy. – Wydaje się, że te prognozy są bardzo ostrożne, zwłaszcza że nie uwzględniały trybu „co-op” - podsumowuje prezes.

O Spółce: Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencję charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.

Źródło: Spółka, #CRJ

udostępnij: