CDRL zaprezentuje markę Coccodrillo na targach we Florencji | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
06 cze 2019, 09:10

CDRL zaprezentuje markę Coccodrillo na targach we Florencji

Grupa CDRL SA, właściciel marki Coccodrillo, zaprezentuje swoją ofertę na tragach Pitti Immagine Bimbo we Florencji. To jedne z najważniejszych międzynarodowych targów referencyjnych mody dziecięcej i młodzieżowej. Wystawcami są wiodący projektanci i producenci ubrań dedykowanych najmłodszym z całego świata. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20 – 22 czerwca br.

- Udział w targach Pitti Immagine Bimbo to doskonała okazja by zaprezentować odzież, którą projektujemy potencjalnym nabywcom i franczyzobiorcom. Mamy możliwość by nawiązać współpracę z nowymi kontrahentami i partnerami z branży. Chcemy budować świadomość odbiorców marki Coccodrillo jako brandu oferującego modę dziecięcą wysokiej jakości w modnym, nowoczesnym wydaniu – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL SA.

Pitti Immagine Bimbo to jedno z najważniejszych międzynarodowych targów mody dziecięcej i młodzieżowej. W trakcie wydarzenia prezentowane są najnowsze kolekcje wyróżniających się projektantów i producentów. – By móc wziąć udział w wydarzeniu należy przejść odpowiednie kwalifikacje prezentując markę i jej najnowszą kolekcję. To targi branżowe z ograniczonym dostępem – uczestnictwo w tym wydarzeniu jest potwierdzeniem unikalnego wzornictwa i renomy samej morki. Znaleźliśmy się w gronie wystawców, potwierdzając tym samym uznanie dla brandu Coccodrillo na międzynarodowej arenie – komentuje Agnieszka Nowak, Główny Projektant marki Coccodrillo.

Podczas targów spółka zaprezentuje odzież na sezon wiosna-lato 2020 - jest to łącznie 50 unikalnych kolekcji fashion dedykowanych niemowlętom, młodszym dzieciom oraz młodzieży. W ofercie, która zostanie zaprezentowana na targach znajdą się kolekcje elegancka, sportowa Active, Basic, a także bielizna, piżamy, akcesoria i buty.

- Nasze produkty kierujemy do odbiorców, którzy zwracają szczególną uwagę na jakość i unikalne, dziecięce wzornictwo. Oferujemy modne ubrania, precyzyjnie odszyte i wykonane z wysokogatunkowych, przyjaznych dzieciom materiałów. Chcemy zapewnić im komfort i stylowy wygląd na co dzień, nie tylko od święta – dodaje Marek Dworczak.

Coccodrillo to międzynarodowa marka posiadająca ponad 500 salonów zlokalizowanych na trzech kontynentach oraz sklep online udostępniony w 5 wersjach językowych: polskiej, czeskiej, słowackiej, niemieckiej i angielskiej.

COCODRILLO_1

O Spółce:

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marki własnej Coccodrillo, Enjoy Baby, Lemon Explore, dodatkowo Broel, Petit Bijou oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej i zewnętrznej oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy lub cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w ponad 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 5 wersjach językowych.

Źródło: Spółka, #CDL

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości