Przejdź do treści

udostępnij:

BoomBit przygotowuje się do premier gier w III kwartale i rozpędza User Acquisition

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, wierzy w sukces gier w formule GaaS, których premiery zaplanowane są na III kwartał br. W połączeniu ze zwiększonymi wydatkami na User Acquisition mają pozwolić Grupie na osiąganie coraz wyższych przychodów w kolejnych miesiącach. Zespół BoomBit kontynuuje również prace nad optymalizacją gier, które Grupa wyda do końca roku.

W czerwcu wydane przez Grupę gry wygenerowały przychody na poziomie 3,9 mln zł, przy wydatkach na User Acquisition na poziomie 830 tys. zł.

- Spadek przychodów w ujęciu miesiąc do miesiąca to efekt przede wszystkim braku istotnych premier w czerwcu. Dodatkowo baza przychodowa w maju była stosunkowo wysoka dzięki bardzo udanej premierze Idle Coffee Corp – komentuje Marcin Olejarz, Prezes Zarządu BoomBit S.A. – W III kwartale planujemy trzy premiery naszych gier w formule GaaS – wszystkie tytuły są już gotowe, natomiast czekamy na dobry moment, by wraz z premierą otrzymać featuring, czyli wsparcie promocyjne platform dystrybucyjnych. W związku z powyższym spodziewamy się, że w kolejnych miesiącach uda nam się osiągnąć wyższe przychody niż w czerwcu – dodaje Prezes Grupy BoomBit.

W III kwartale do sklepów AppStore i Google Play na całym świecie trafią m.in. karcianka Mighty Heroes oraz tzw. „clicker” - Idle Microchip Factory. BoomBit zamierza także zwiększyć wydatki na User Acquisition (UA) dzięki środkom pozyskanym z emisji akcji.

- III kwartał będzie okresem, w którym wyraźnie zintensyfikujemy nasze inwestycje w User Acquisition, czyli pozyskiawnie graczy, co powinno wesprzeć wyniki osiągane przez nasze gry. Sposób w jaki prowadzimy UA jest w 100% oparty na danych, do których mamy dostęp w czasie rzeczywistym. Jesteśmy w stanie na bieżąco oceniać, czy pozyskiwanie graczy z danej grupy docelowej jest opłacalne i czy te wydatki powinny być kontynuowane lub nie. W ten sposób ograniczamy ryzyko „przepalania” i marnowania środków na nieefektywne UA - mówi Hannibal Soares, Wiceprezes Zarządu BoomBit S.A. – Dobry miesiąc ma za sobą nasze joint-venture SuperScale. Spółka podpisała m.in. kontrakt na przeprowadzenie kampanii UA dla jednej z najnowszych gier czołowego niemieckiego dewelopera – dodaje Wiceprezes Grupy.

- Warto przy tej okazji dodać, że w czerwcu podpisaliśmy umowę na wydanie kolejnej gry w formule GaaS w 2019 r. Dodatkowo swoje gry w kolejnych miesiącach wyda także joint-venture z naszym chińskim partnerem, czyli MoonDrip. Obecnie dwie gry tej spółki są w fazie soft launch – podsumowuje Marcin Olejarz.

W kwietniu Spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną, której wartość wyniosła 35,2 mln zł (w tym emisja nowych akcji 24,7 mln zł). BoomBit zadebiutował na głównym rynku GPW 14 maja br.

O Spółce:

BoomBit S.A. to międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych oraz jedna z największych polskich spółek z branży. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Obecnie w zlokalizowanych na całym świecie biurach Grupy pracuje ponad 250 specjalistów, a portfolio gdańskiego dewelopera i wydawcy gier to ponad kilkaset tytułów, których łączna liczba pobrań przekroczyła 550 mln. Do najpopularniejszych gier BoomBit należą Dancing Line, Build a Bridge!, Tanks A Lot!, Darts Club, Idle Coffee Corp, Car Driving School Simulator oraz gry z serii Tiny Gladiators.

Źródło: Spółka, #BBT

udostępnij: