Rekordowa sprzedaż Coccodrillo w czerwcu. Przychody w polskich sklepach i e-commerce wyższe o 16 proc. rdr | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
04 lip 2019, 09:40

Rekordowa sprzedaż Coccodrillo w czerwcu. Przychody w polskich sklepach i e-commerce wyższe o 16 proc. rdr

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, osiągnął 11,3 mln zł przychodów ze sprzedaży w polskich sklepach stacjonarnych marki Coccodrillo. Oznacza to wzrost o 16 proc. w porównaniu do czerwca ubiegłego roku. W krajowym sklepie internetowym spółka wypracowała 1,1 mln zł przychodów, co jest wynikiem o 16 proc. lepszym od zanotowanych rok wcześniej.

- Pogoda w czerwcu nam dopisała. Wysokie temperatury spowodowały, że rodzice z dziećmi chętnie spędzali czas w galeriach handlowych i kupowali odzież letnią dla swoich pociech. W czerwcu rozpoczęliśmy również wyprzedaż sezonową, która zawsze jest dodatkową zachętą dla naszych klientów. To kolejny rekordowy miesiąc sprzedażowy, co pokazuje, że nasze działania i praca przekładają się na coraz lepsze wyniki spółki – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL SA.

W pierwszym półroczu spółka wypracowała łącznie 70,5 mln zł przychodów ze sprzedaży odzieży i akcesoriów marki Coccodrillo w polskich sklepach stacjonarnych, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Sprzedaż w krajowym kanale e-commerce wyniosła 11,3 mln zł i była wyższa od ubiegłorocznej o 23 proc.

Dnia 12 listopada 2018 roku Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie CDRL zdecydowało o upoważnieniu zarządu do skupu akcji własnych. Maksymalna liczba akcji, które mogą zostać skupione przez spółkę wynosi 96 872 tys. sztuk. Łączna kwota przeznaczona na ten cel ustalona została na poziomie 2,96 mln zł. W kwietniu spółka rozpoczęła realizację programu skupu. W okresie od 23 kwietnia do 3 lipca spółka nabyła 8 087 akcji, które stanowią ok. 0,13 proc. kapitału zakładowego spółki.

O Spółce:

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Enjoy Baby, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej i zewnętrznej oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy i cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w ponad 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 5 wersjach językowych.

Źródło: Spółka, #CDL

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości