Szacunkowe przychody Ten Square Games za 2Q 2019
Szacunkowe skonsolidowane przychody Ten Square Games S.A. w 2Q 2019 roku wyniosły ok. 49,7 mln PLN. W porównaniu do poprzedniego kwartału przychody wzrosły o ok. 10%, natomiast rok do roku wzrosły ponad dwukrotnie. W dn. 19 czerwca 2019 spółka wypłaciła akcjonariuszom dywidendę z zysku za 2018 rok w wysokości 3,78 PLN na akcję.
Ostatnio wiele dzieje się na polskim rynku gier, i choć nieco mniej w reprezentowanym przez nas sektorze gier mobilnych, nasza spółka działa na najwyższych obrotach. Nasze przychody systematycznie się zwiększają, a akcjonariusze zaczynają już korzystać z naszego sukcesu - w czerwcu wypłaciliśmy, pierwszą w trakcie naszej obecności na GPW i od razu najwyższą w historii spółki dywidendę. Nasza flagowa gra – Fishing Clash jest cały czas rozwijana, na bieżąco monitorujemy jej performance i wprowadzamy nowe elementy i ulepszenia. Wild Hund i Let’s Fish przynoszą stabilny przychód. Dużą uwagę przykładamy do naszej najnowszej gry - Golf Rush. Po soft launchu na kilku wybranych rynkach, gra jest obecnie w fazie dopracowywania - na podstawie pozyskanych informacji o preferencjach graczy pracujemy intensywnie nad detalami gry, które mają istotne znaczenie i mogą zapewnić jej sukces. Gra jest rozwijana zgodnie z założonym przez nas harmonogramem. Ponadto zgodnie z zapowiedziami, pracujemy nad dwoma nowymi tytułami dla kobiet oraz grą hobbystyczną opartą na naszych doświadczeniach outdoorowo - symulacyjnych z Fishing Clash - mówi Arkadiusz Pernal, wiceprezes zarządu Ten Square Games S.A.
Zgodnie z zapowiedziami dążymy do zrównoważenia kosztów marketingu vs efekty, czyli pozyskiwanie nowych graczy. Nakłady i budżety marketingowe są przez nas monitorowane i dostosowywane na bieżąco do potrzeb, co jest standardem w naszej branży - dodaje Arkadiusz Pernal.
W dn. 19 czerwca 2019 Spółka wypłaciła dywidendę z zysku za 2018 rok w wysokości 27,3 mln PLN, co przekładało się na 3,78 PLN dywidendy na akcję.
Podane przez Zarząd spółki Ten Square Games S.A. szacunkowe przychody ze sprzedaży w 2Q 2019 mogą różnić się od danych ostatecznych, które będą zawarte w skonsolidowanym raporcie półrocznym za I półrocze 2019 roku, którego publikacja zaplanowana jest na 28 sierpnia 2019.
***
Ten Square Games S.A. to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala.
Ten Square Games specjalizuje się w grach o tematyce hobbystycznej. Produkuje i wydaje gry w modelu free-to-play, zarabiając na mikropłatnościach (za uzyskanie odpłatnych funkcjonalności w grze) i reklamach. Gry Ten Square Games oferowane są na najistotniejszych platformach mobilnych – iOS oraz Android oraz poprzez portale internetowe.
Ten Square Games stworzyła do tej pory ponad 200 gier. Najbardziej znanymi projektami są Let's Fish oraz Fishing Clash - obecnie najpopularniejsza gra wędkarska na świecie.
W kwietniu 2018 roku spółka Ten Square Games przeprowadziła publiczną emisję akcji (IPO). Wartość oferty wyniosła ponad 94 mln PLN. W dniu 11 maja 2018 roku akcje Ten Square Games zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. 15 czerwca 2018 spółka dołączyła do indeksu sWIG80, a 18 marca 2019 do nowego sektorowego indeksu na GPW skupiającego producentów gier – WIG.Games.
Źródło: Spółka, #TEN