Przejdź do treści

udostępnij:

Nowi klienci i perspektywa przejścia na rynek główny GPW - podsumowanie 2Q w Brand24

BRAND 24 S.A., spółka będąca właścicielem autorskiego oprogramowania do monitoringu treści w internecie, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (software as a service), opublikowała raport dotyczący liczby klientów w 2Q 2019. Na koniec czerwca 2019 Brand24 miał 3529 aktywnych klientów, co oznacza wzrost o 196 klientów netto w 2Q 2019 w stosunku do danych na koniec 1Q 2019. W porównywalnym 2Q 2018 Brand24 pozyskał 160 aktywnych klientów.

- Zgodnie z naszą strategią koncentrujemy swoje działania marketingowe i sprzedażowe na ekspansji zagranicznej – z naszym narzędziem docieramy do nowych lokalizacji na mapie świata i nowego rodzaju odbiorców. Bardzo istotne jest dla nas słuchanie potrzeb klienta i dostosowywanie się do nich, a jednocześnie edukując rynek aktywnie te potrzeby kreujemy, pokazujemy do jakich zastosowań może przydać się nasze narzędzie i jego poszczególne funkcjonalności. W 2Q 2019 przybyło nam blisko 200 kont klientów netto, czyli więcej niż w porównywalnym kwartale poprzedniego roku. Z niecierpliwością czekamy także na to, jakie efekty jeśli chodzi o konwersję i utrzymanie klientów przyniosą zmiany, których dokonaliśmy w narzędziu w ostatnim czasie. Klienci bardzo dobrze przyjęli nasze nowe raporty pdf, wprowadziliśmy też zmiany ułatwiające śledzenie recenzji zamieszczanych w takich serwisach, jak Google Reviews czy Yelp. Poprawiliśmy także tempo ładowania wykresów i stale pracujemy nad ogólną jakością prezentowanych danych, co ma bezpośrednie przełożenie na to, ilu klientów po okresie próbnym decyduje się na dalsze użytkowanie narzędzia. Równolegle kontynuujemy prace nad przeniesieniem spółki na rynek główny GPW - jesteśmy w trakcie drugiej rundy pytań przed Komisją Nadzoru Finansowego, dokładamy starań, aby proces ten przebiegał z naszej strony jak najpłynniej. - mówi Michał Sadowski Prezes Zarządu i Założyciel BRAND 24 S.A.

 

 

BRAND 24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w Internecie.

Źródło: Spółka, #B24

udostępnij: