Premiera gry BoomBit na rynku chińskim jeszcze w tym tygodniu - źródło
Premiera gry "Idle Coffee Corp" w Chinach nastąpi jeszcze w tym tygodniu - poinformowało PAP Biznes źródło zbliżone do BoomBit. Gra ma być promowana w chińskiej wersji serwisu TikTok, którego właścicielem jest dystrybutor, firma ByteDance. BoomBit wstępnie rozmawia z chińskim partnerem o wydaniu w Chinach kolejnych gier.
BoomBit podpisał we wtorek z grupą ByteDance umowę na dystrybucję gry "Idle Coffee Corp" na terenie Chin kontynentalnych.
"Premiera będzie w tym tygodniu" - poinformowało PAP Biznes źródło zbliżone do spółki.
Rozmówca PAP Biznes - pragnący zachować anonimowość - podał, że umowa zakłada promocję gry przez wydawcę w chińskiej wersji aplikacji TikTok, Douyin.
ByteDance to chińska spółka technologiczna, właściciel m.in. aplikacji TikTok. W czerwcu firma poinformowała, że liczba aktywnych użytkowników dziennie (DAU) TikToka w samych Chinach osiągnęła 250 milionów. W styczniu liczba aktywnych użytkowników w skali miesiąca (MAU) przekroczyła na całym świecie miliard osób.
Źródło podało w rozmowie z PAP Biznes, że BoomBit i chiński wydawca prowadzą "wstępne rozmowy" na temat podobnej współpracy w przypadku kolejnych gier.
BoomBit udzieliła we wtorek ByteDance wyłącznej licencji w zakresie niezbędnym do wydania, dystrybucji i promocji gry "Idle Coffee Corp" na platformach iOS i Android na terenie Chin kontynentalnych. Licencja ważna będzie przez rok.
Rozliczenie pomiędzy stronami następować ma co miesiąc na podstawie raportów sprzedażowych, dotyczących przychodów osiąganych przez grę. Umowa przewiduje dodatkowe wynagrodzenie dla spółki, w przypadku przekroczenia ustalonych w umowie progów liczby pobrań na platformie iOS.
"Idle Coffee Corp" zostało wydane w maju 2019 roku.
(PAP Biznes), #BBTkuc/ gor/