Przejdź do treści

udostępnij:

Creepy Jar zarobił w pierwszym półroczu 0,62 mln zł. Dobre statystyki przed premierą GREEN HELL

Ponad 420 000 osób liczy już lista oczekujących na premierę pełnej wersji GREEN HELL zapowiedzianą na 5 września. Gra w wersji early acces sprzedała się już w ponad 224 000 kopii generując historycznie 6,68 mln zł przychodów i 2,8 mln zysku. W pierwszym półroczu 2019 r. przy przychodach na poziomie 2 mln zł, Creppy Jar wypracował niespełna 0,62 mln zł zysku netto.

Przy przychodach ze sprzedaży produktów na poziomie 0,95 mln zł, Creepy Jar zarobił w minionym kwartale niecałe 0,26 mln zł. Narastająco wyniki te wyniosły odpowiednio 0,62 i 1,99 mln zł. – Dopinamy ostatnie detale przed premierą 5 września. Biorąc pod uwagę zainteresowanie GREEN HELL graczy na całym świecie i wszystkie statystyki, jesteśmy dobrej myśli. – podsumowuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

Mimo roku od premiery GREEN HELL w wersji early acces, gra wciąż spotyka się z bardzo dobrym odbiorem ze strony graczy utrzymując średnio 84% recenzji pozytywnych na platformie STEAM. Symulator przetrwania autorstwa Creepy Jar polubiło już na Facebooku ponad 54 000 osób, a na platformie STEAM, śledziło ją prawie 104 000 graczy. Liczba Twitter followers przekroczyła 3 200 osób. Biorąc pod uwagę tylko dziewięciu najbardziej popularnych youtuberów, filmy związane z GREEN HELL obejrzało ponad 5 000 000 użytkowników.

O Spółce:

Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencję charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.

Źródło: Spółka, #CRJ

udostępnij: